امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61191 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید سعید رضاجعفری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کاژه با تولید انواع کاشی ، سرامیک و گرانیت از نظر متراژ تولید جزو ۵ تولیدکننده بزرگ ایران و منطقه آسیا است/ شرکت کاشی کاژه بزرگترین صادرکننده محصولات کاشی در غرب ایران است

خبرایران : مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه گفت : شرکت کاشی کاژه بزرگترین شرکت تولید کننده کاشی، سرامیک و گرانیت در بخش خصوصی کشور و دومین تولید کننده دربین کارخانجات دولتی ، خصوصی و بخش عمومی می باشد.
کاژه با تولید انواع کاشی ، سرامیک  و گرانیت از نظر متراژ تولید جزو ۵ تولیدکننده بزرگ ایران و منطقه آسیا است/ شرکت کاشی کاژه بزرگترین صادرکننده محصولات کاشی در غرب ایران است

سید سعید رضا جعفری مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت کاشی کاژه  بزرگترین صادرکننده محصولات کاشی در غرب ایران هستیم.
جعفری با اشاره به اینکه کاژه واژهای فارسی  بوده و به معنای خانه ، منزل  و مقام  می باشد، عنوان داشت : شرکت کاشی کاژه کرمانشاه دارای ۶۰۰ پرسنل و واقع در شهرستان اسلام‌آباد غرب، استان کرمانشاه بوده و محصولات ما در سایزهای متنوع (۶۰ در ۶۰، ۳۰ در ۳۰، ۳۰ در ۹۰ و ...) و مخصوص کاشی‌های کف بدنه سفید تولید می‌شوند.
وی ابرازداشت : با توجه به قرار گرفتن شرکت کاشی کاژه در شهرستان اسلام‌آباد و نزدیک بودن این شرکت به مرز عراق، در حدود ۹۵ درصد تولیدات ما به این کشور و همچنین سوریه و ترکیه صادر شده و تنها ۵ درصد فروش داخلی داریم.
مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه افزود : کاشی کاژه سابقه ۱۰ ساله درتولید دارد و مجموعه سهامداران این شرکت همچون دکتر دهقان‌پور، یزدی می‌باشند.
وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه ما از نظر متراژ تولید جزو ۵ تولیدکننده بزرگ ایران و منطقه آسیا هستیم و در آینده نزدیک به رتبه سوم در دنیا نائل خواهیم شد.
جعفری اضافه کرد : در بحث حامل‌های انرژی، گران بودن آن باعث رکود اقتصاد کشورهای دیگر شده ولی خوشبختانه در کشورما تاثیرگزار نبوده و اگر بتوانیم بر روی کیفیت محصولات بیشتر تمرکز کنیم، حتی به رتبه اول دنیا نیز دست خواهیم یافت و از لحاظ کمیت و متراژ تولید با توجه به اینکه کشور چین و ایتالیا سوابق زیادی در تولید کاشی دارند، هنوز قابلیت رقابت با این کشورها را نداریم.
وی ادامه داد : متاسفانه با گران شدن مواد اولیه، محصولات ما نیز گرانتر می‌شود ولی نسبت به کشورهای دیگر همچنان ارزانتر است. با توجه به نامگذاری امسال بنام تولید ملی، ارگان‌های مختلف همچون حامل‌های انرژی موظف به حمایت از ما هستند و اگر هنوز هم در صنعت محدودیت داریم، بخاطر تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان است.
جعفری درپایان سخنان خود گفت: شرکت کاشی کاژه با هدف و رویکرد  توسعه صنعت ساختمان و ارتقاء کیفیت زندگی انسانها ایجادشده و ما با پیوند دانایی وتوانایی،هوش وهنرایرانی و یاری خداوند متعال و حمایت مسئولین دلسوز،صنعتی مدرن وقابل رقابت را درعرصه های داخلی  وبین المللی خلق کرده ایم  و امیدواریم بتوانیم روز به روز به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.
 

اطلاعات تماس

تلفن:
کارخانه : 65 - 3261 4532 - 083
داخلی فروش و بازاریابی: 136،134
داخلی پی گیری سفارشات و فروش: 136-134
دفتر مرکزی: 24-38244020-035

فکس:
کارخانه : 3260 4532 - 083
فکس : 156-3260 4532 - 083

پست الکترونیک:
kash@kajehtile.com

آدرس:
کارخانه : کیلومتر 5 جاده اسلام آباد غرب به کرمانشاه - فاز 2 شهرک صنعتی اسلام آباد غرب - کارخانه کاشی کاژه
کدپستی : 6761134175
دفتر مرکزی :یزد-صفائیه-بلوار شهید قندی -بلوار ابن سینا مابین میدان ابن سینا و میدان ریاضی
کدپستی : 8915887717

وب سایت: 

kajehtile.com

نمونه محصولات :

 

 


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب