امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61190 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد تک زارع درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

رونمایی از 2 محصول جدید شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مدیریت جامع شهری/ اتوبوس تاکتیکی کروباز درمناطق سیل‌زده، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و جاهایی غیز قابل عبور و مرورکاربری دارد

خبرایران : مدیرفروش و خدمات پس ازفروش شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس گفت : شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس امسال درهجدهمین نمایشگاه بین المللی مدیریت جامع شهری 2 محصول جدید رونمایی کرده که یکی از آنها کروباز(اتوبوس تاکتیکی ۶ در۶) می‌باشد که کاربری خاص در مناطق سیل‌زده، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و جاهایی که عبور و مرور در آن امکانپذیر نیست، دارد.
رونمایی از 2 محصول جدید شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مدیریت جامع شهری/ اتوبوس تاکتیکی کروباز درمناطق سیل‌زده، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و جاهایی غیز قابل عبور و مرورکاربری دارد

محمد تک زارع مدیر فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  گروه برلیانس منطقه آزاد ارس در سال 1388 با تکیه بر ظرفیتهای صنعتی و فنی و نیروی انسانی موجود در استان آذربایجان شرقی و با درنظر گرفتن قابلیتهای اقتصادی منطقه آزادتجاری و اقتصادی  ارس(جلفا) فعالیت  خود را در زمینه طراحی، تولید و مونتاژ و ساخت انواع خودرو با کاربری های  مختلف  درحوزه امداد و نجات ازقبیل  آمبولانس و خودرو آتشنشانی، حوزه حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس، ون و خودروهای تشریفات و سرویس دهی به معلولین و بیماران مانند تاکسیهای VIP ( تاکسی لندن)،ماشین آلات کشاورزی  اعم ازتراکتور و کمباین و ادوات مرتبط و با هدف پاسخگویی به نیاز کشوروهمچنین کشورهای همسایه آغاز نموده  است.
تک زارع تصریح کرد : گروه برلیانس به منظورکسب موفقیت در مسیر تولید و ارائه خدمات با بهره گیری ازدانش بومی و مدیریت مجرب توانسته استانداردهای لازم جهت همکاری با تولیدکنندگان طراز اول صنایع خودروسازی و نیرو محرکه  را کسب نماید و در این راستا موفق به دریافت نمایندگی انحصاری شرکت C.MIESEN آلمان درتولید خودروهای امداد و نجات و شرکت تاکسی لندن(The London Taxi Company) درتولید خودروهای ویژه وتاکسی و تشریفات،تراکتور و ادوات ماهیندرا Mahindra هندوستان و کمباین سامپو فنلاند Sampo  در تولید ماشین‌آلات کشاورزی گردیده است .
وی ادامه داد : گروه صنعتی برلیانس ارس ارائه خدمات پشتیبانی و همراهی مشتری را بخش جدایی ناپذیر برنامه های خود میداند و در این راستا در حال توسعه شبکه خدمات و پشتیبانی خود در سطح کشور بوده و به منظور جلب  هر چه  بیشتر رضـایت مشتریـان خود آماده ارائه خدمات و پذیرش انواع سفارشات مشتریان درسطح کشور و منطقه  می باشد.
تک زارع تاکید کرد : ما امسال  درهجدهمین نمایشگاه بین المللی مدیریت جامع شهری 2  محصول جدید ارائه کرده‌ایم که یکی از آنها کروباز( اتوبوس تاکتیکی ۶ در۶) می‌باشد که کاربری خاص در مناطق سیل‌زده، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و جاهایی که عبور و مرور  در آن امکانپذیر نیست، دارد.
وی افزود : همچنین، خودروی دیگر ما که توانسته در چندین مسابقه و رنکینگ دنیا مقام اول را کسب کند و از نظر تعلیق، موتور و گیربکس و قدرت در نوع خود بهترین است. ضمن اینکه ما در نقطه صفر مرزی و محروم اقدام به تولید کرده‌ایم و چندین دستگاه خودرو در منطقه جلفا و منطقه آزاد ارس تولید و مونتاژ شده است.
مدیر فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس افزود : در بحث تولید این نوع خودرو، بسیاری از تجهیزات و قطعات خودرو وارد می‌شود ولی به صادرات نیز در کنار آن می‌اندیشیم. مشتریان ما از میان نیروهای مسلح و یگان‌های ویژه هستند. خدمات پس از فروش  نیز در سراسر کشور داریم.

 

اطلاعات تماس

آدرس دفتر مرکزی: تبریز/ جاده ائل گلی/ بطرف گلشهر/ پلاک 7

تلفن: 3-338000661-041

فکس: 33814344-041

آدرس کارخانه: جلفا/ منطقه آزاد ارس/ فاز 2 صنعتی/ خیابان C1 شمالی/ قطعات 109 و 110P

تلفن: 61-42032351-041

فکس: 42032350-041

سایت : brillianceco.com

 

محصولات:

 

 

 

 

 
 
 
 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب