امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61176 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منطقه ۲۲ میزبان شهروندان تهرانی در جشنواره اقوام ایرانی

خبرایران : شهردارمنطقه۲۲ از برپایی یکی از بزرگترین جشنواره های شهر تهران در دریاچه شهدای خلیج فارس به همت و مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مجموعه تفریحی و گردشگری تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
منطقه ۲۲ میزبان شهروندان تهرانی در جشنواره اقوام ایرانی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: در جشنواره اقوام نزدیک به ۳۰۰ غرفه دایره شده است که بخشی از این غرفه ها صنایع دستی و سوغات شهرستان های گوناگون کشور را عرضه می کنند که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.
وی افزود:غرفه های جشنواره اقوام در ضلع شمال شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شده است و در برخی از غرفه ها عشایر کشورمان محصولات تولیدی خود را برای فروش عرضه می کنند.
 
محمدی ادامه داد: بعد از نماز مغرب و عشا نیز ویژه برنامه جشن در محوطه جزیره ای این دریاچه برپا می شود که در روز افتتاحیه مورد استقبال بسیاری از شهروندان و گردشگران قرار گرفته است، فعالیت غرفه های این مجموعه از ساعت ۳ تا ۲۲ ادامه خواهد شد.
 
شهردار منطقه۲۲ از برپایی یکی از بزرگترین جشنواره های شهر تهران در دریاچه شهدای خلیج فارس خبرداد و گفت: به همت مدیریت شهری و مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس جشنواره اقوام به مدت ده روز برگزار می شود.
 
وی در خصوص جای پارک خودرو شهروندان برای شرکت در این مراسم گفت: خوشبختانه در ضلع غربی پارکینگ هزار واحدی خودرو وجود دارد و هیچ جای نگرانی در این زمینه نیست؛ همچنین در ضلع شمال شرقی و شرق دریاچه نیز پارکینگ خودرو فراهم است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب