امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61164 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طرح خدمت در منطقه2 کلید خورد

خبرایران : شهردار منطقه 2 گفت : طرح خدمت با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقاء سطح نگهداشت شهر در محلات با بسیج نیروهای اجرایی به مدت یک هفته در نواحی 9گانه آغاز شد.
طرح خدمت در منطقه2 کلید خورد
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،مهدی صالحی  با اعلام ان خبر گفت: طرح راه خدمت با اهداف ۵ گانه بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص، افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر، ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهرو ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان اجرا می شود .
وی افزود: در این طرح همه حوزه ها و  نواحی  9 گانه با بهره گیری  از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی نسبت به حل معضلات شهری منطقه  اقدام می کنند.
 صالحی با تاکید بر رعایت دقت، سرعت و اجرا در رفع مشکلات گفت: تلاش می شود در این طرح  سطح کیفیت خدمات رسانی ارتقا و رضایتمندی حداکثری شهروندان حاصل شود.
شهردار منطقه 2 گفت: نوسازی و بازسازی مخازن،زیر مخزنی ها پوشانندگی و رنگ آمیزی جداره های شهری، روکش و لکه گیری آسفالت، رفع مشکلات المان های ترافیکی و پل های مکانیزه، مبارزه با جانوران مضر شهری و بازپیرایی فضای سبز و  بوستان ها را از جمله اقدامات اجرایی در این طرح  است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب