امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61152 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با وجود بازنشستگی ؛

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد

خبرایران : دوران مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال به سر آمد و قرار است تا علی فتح‌الله‌زاده یک بار دیگر روی صندلی ریاست باشگاه بنشیند.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد

به گزارش خبرایران ، همانطور که از چند روز پیش نیز شایعات آن به گوش رسیده بود، بالاخره خبری که در فضای مجازی دهان به دهان می پیچید، عملی شد. مصطفی آجورلو پس از یک سال و نیم حضور در اتاق ریاست باشگاه استقلال از سمتش کنار رفت تا یک بار دیگر صندلی لرزان مدیریت آبی های پایتخت دستخوش تغییرات شود.

آجورلو که به واسطه سالها حضور در سطح اول ورزش کشور از تجربه بالایی برخوردار بود، از همان روزهای نخست با وعده های رنگین و بزرگی وارد کارزار سخت مدیریتی استقلال شد. جذب اسپانسرهای بزرگ که در طول فصل نزدیک به 500 میلیارد تومان برای آبی ها درآمدزایی می کنند، از بزرگترین اهداف او بود.

درگیری فرسایشی با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی و همچنین مجادلات با صدا و سیما بر سر دریافت حق پخش، از جمله کشمکش های دوران مدیریتی آجورلو بود که باعث شده بود در این راه، هواداران استقلال نیز به حمایت از مدیرعامل خود بپردازند و کسب عنوان قهرمانی در نخستین فصل ریاست، باعث افزایش محبوبیت او نیز شد.

پس از انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، این بحث بوجود آمد که او با وجود بازنشستگی چگونه به این سمت انتخاب شده است.

فتح‌الله‌زاده بازنشسته تأمین اجتماعی است و از این سازمان مستمری دریافت می‌کند. وزارت ورزش و جوانان از سازمان تأمین اجتماعی استعلام گرفته که فتح‌الله‌زاده می‌تواند مدیرعامل استقلال شود یا نه که این سازمان پاسخ داد منعی برای این موضوع وجود ندارد. در واقع بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند مشغول به کار شوند با این شرط که با شروع فعالیت‌شان، حقوق‌شان قطع شود. این شرایط در مورد فتح‌الله‌زاده هم صدق می‌کند و وی دیگر نباید از سازمان تأمین اجتماعی مستمری دریافت کند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب