امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61141 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ابوالقاسم رمضانی زاده درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کاشی پرسپولیس یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در کشوراست / کشورهای «ایتالیا»،«اسپانیا»،«ترکیه» و«چین» رقبای اصلی ایران در تولید کاشی هستند/ 70 درصد محصولات شرکت کاشی پرسپولیس یزد به کشورهای مختلف صادر می شود

خبرایران : مدیر عامل شرکت کاشی پرسپولیس با اشاره به اینکه 70 درصد محصولات شرکت کاشی پرسپولیس یزد به کشورهای مختلف صادر می شود گفت : درحال حاضر رقبای اصلی ایران در تولید با کیفیت کاشی و سرامیک در سطح جهان ، کشورهای «ایتالیا»،«اسپانیا»،«ترکیه» و«چین» هستند.
کاشی پرسپولیس یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در کشوراست / کشورهای «ایتالیا»،«اسپانیا»،«ترکیه» و«چین» رقبای اصلی ایران در تولید کاشی هستند/ 70 درصد محصولات شرکت کاشی پرسپولیس یزد به کشورهای مختلف صادر می شود

ابوالقاسم رمضانی زاده مدیرعامل شرکت کاشی پرسپولیس یزد درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت کاشی پرسپولیس یک شرکت تولیدی خانوادگی است که از سال ۱۳۸۴ با تولید یک خط سنگ مصنوعی فعالیت خود را شروع و از سال ۱۳۸۶ وارد فاز تولید کاشی وسرامیک با ۷ خط شدیم و بعد ازآن خط به خط گسترش یافته و امروز مجموعه در ۴۰ هزار مترمربع مشغول به فعالیت می باشد.
رمضانی زاده با اشاره به اینکه اساس کارشرکت کاشی پرسپولیس به کیفیت و کمیت آن وابسته است تصریح کرد: امروز یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در کشور هستیم . چرا که در حال حاضر ۷۰ درصد تولید شرکت به کشورهای مختلف صادر می شود، که برای کشور اشتغال زایی و ارزآوری خوبی دارد.
وی عنوان داشت : کاشی پرسپولیس به کشورهای حاشیه خلیج فارس ، اروپا ، آفریقا ، آسیای میانه و کشورهای همسایه خودمان صادر می شود. ازآنجایی که تولید کاشی و سرامیک در استان یزد به عنوان حرفه ای بومی و شناخته شده در سطح کشور و جهان مطرح است از لحاظ بومی و فنی کاشی پرسپولیس حرف های بسیاری در سطح داخلی و جهانی برای گفتن دارد واین باعث افتخار ماست که توانسته ایم برندی ایرانی را در سطح جهانی مطرح و به تولید و صادرات برسانیم.
مدیرعامل شرکت کاشی پرسپولیس یزد با اشاره به اینکه ۸۰ درصد کاشی ایران در استان یزد تولید می شود ، افزود : در حال حاضر رقبای اصلی ایران در تولید با کیفیت کاشی و سرامیک در سطح جهان ، کشورهای «ایتالیا»،«اسپانیا»،«ترکیه» و«چین» هستند.هرچند این روزها با توجه به جنگ اوکراین و کمبود انرژی در اروپا ایتالیا ، اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی به دلیل به صرفه نبودن مصرف انرژی کمتر می‌توانند با ما در این خصوص رقابت کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از تولید کنندگان داخلی و محصول بی کیفیت را در گذشته به کشورهایی مانند: چین ، ترکیه و روسیه دادند و این امر باعث شد کم کم از فروش داخلی کاشی و سرامیک کشورکم شود، اما امروزه با اعتمادسازی هایی که صورت گرفته دوباره کاشی و سرامیک ایران با بهترین کیفیت ، رنگ و تنوع دوباره به رقابت جهانی برگشته است.
رمضانی زاده تاکید کرد : با صادرات محصول بی کیفیت وسرهم بندی شده نمی‌توان با کشورهای اروپایی رقابت کرد. چرا که آنها به راحتی محصول را کنار گذاشته و از کشور دیگری خرید خواهند کرد پس بنابراین برای ماندن در رقابت باید کیفیت محصولات را روز به روز افزایش دهیم
وی ابرازداشت: امسال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب شرکت کردیم و به دلیل اینکه این نمایشگاه مخصوص تجار ، بازرگانان ، سازندگان ساختمان ، تولیدکنندگان،  کارشناسان و ...است، فروش نمایشگاهی نداریم و صرفاً محصولات ما برای بازدید در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند. به همین دلیل تخفیف نمایشگاهی دیگر در این نمایشگاه برای ما مطرح نیست.  
مدیرعامل شرکت کاشی پرسپولیس یزد درپایان سخنان خود گفت : در 10 سال گذشته چند سال به عنوان کارآفرین برتر کشوری اتخاب شده ایم وخرسندیم که اعلام کنیم شرکت کاشی پرسپولیس یزد برای نزدیک به ۹۰۰ نفراشتغال آفرینی انجام داده است . هرچند با توجه به افزایش هزینه ها و مواد اولیه در سال های اخیر ما نیز ناچار به انجام یک سری تغییرات در قیمت محصولات خود شده ایم ،اما چاره ای نیست و تولید محصول وقتی انجام شده برای اینکه چرخ های مجموعه دوباره به حرکت دربیاید باید محصولات به فروش برسد تا کفاف هزینه های جاری کارخانه تامین شود.

 

 

 

شرکت کاشی پرسپولیس در سال 1386 تاسیس شد. این شرکت از بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات برای تولیدات خود استفاده می کند. یکی از افتخارات شرکت کاشی و سنگ پرسپولیس این است که علاوه بر تولید سنگ که ظرفیت آن 2 میلیون مترمربع در سال می باشد، تولید کاشی آن نیز در سال به 12 میلیون متر مربع می رسد.

کاشی پرسپولیس

کارخانه کاشی پرسپولیس

کارخانه کاشی پرسپولیس در یزد قرارداد و محصولات این کارخانه از یزد بارگیری می شود. این کارخانه در کیلومتر ۲۵ جاده یزد کرمان در استان یزد واقع شده است. شما می توانید با شماره 0353199 با این شرکت تولیدی ارتباط برقرار نمایید. 

این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و مجرب و همچنین دستگاه های پیشرفته توانسته است علاوه بر تنوع در سنگ ها در کاشی و سرامیک خود طرح های متفاوت و خاصی تولید کند. اگر بخواهیم به صورت مختصر بیان کنیم: انواع کاشی پرسپولیس عبارتند از: کاشی دیواری، سرامیک پرسلانی و سرامیک های آن سرامیک کف و کاشی استخری و... می باشد که در ابعاد متفاوتی تولید و عرضه می شوند.

محصولات کاشی پرسپولیس یزد

کاشی پرسپولیس یزد یکی از مرغوب ترین محصولات صنعت کاشی و سرامیک را به بازار عرضه می کند. شما می توانید در هر زمان با مراجعه به سایت کاشیران، کاتالوگ کاشی پرسپولیس را دانلود و آن را مطالعه کنید تا در جریان جزئسات محصولات آن قرار بگیرید. همچنین کاشیران با فراهم کردن امکان مشاهده قیمت کاشی پرسپولیس به صورت آنلاین، کار را از همیشه برای شما آسان تر کرده است. محصولات کاشی پرسپولیس یزد ساخته شده از بهترین متریال، گزینه ای ایده آل برای کاشی کاری محیط شما هستند. شما همچنین می توانید با مراجعه به سایت رسمی کاشی پرسپولیس یا تماس با شماره تلفن کاشی پرسپولیس یزد محصولات مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

سرامیک پرسپولیس

کاشی و سرامیک پرسپولیس را در جاهای مختلفی می توانید استفاده کنید مثل: آشپزخانه، دستشویی، حمام، نما و دیوارها و حتی در فضاهای خارجی ساختمان مثل: پارکینگ های عمومی، حیاط و بالکن. فقط به این مورد توجه کنید که هر کدام کاشی و سرامیک ویژگی های خاص خود را دارد و کاربرد آن ها متفاوت می باشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه کاشی و سرامیک و همچنین مطلع شدن از لیست قیمت کاشی پرسپولیس می توانید با مشاوران متخصص فروشگاه اینترنتی کاشیران در تماس باشید.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب