امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61112 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل آتیه سازان حافظ خبر داد: انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان بانک شهر

خبرایران : دکتر علی خسروی مدیرعامل آتیه سازان حافظ از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی شاغلان بانک شهر خبر داد.
مدیرعامل آتیه سازان حافظ خبر داد: انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان بانک شهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی آتیه سازان حافظ، دکتر علی خسروی با اعلام این خبر شروع قرارداد را از تاریخ 1/7/1401 بیان کرد و در خصوص تعهدات آتیه سازان حافظ به عنوان سازمان بیمه‌گر افزود: پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی، عینک، ویزیت، خدمات بستری و پاراکلینیک از جمله مهمترین تعهدات این قرارداد است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات با صدورمعرفینامه به صورت آنلاین در مراکز درمانی طرف قرارداد و با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد ادامه داد:: یکی از خدمات مهمی که به بیمه‌شدگان بانک شهر ارائه می‌شود، پذیرش الکترونیکی اسناد خسارت مستقیم است.

مدیرعامل آتیه سازان حافظ تصریح کرد: بیمه‌شدگان این قرارداد می‌توانند بدون مراجعه به شعب صرفا از طریق سامانه رسا به آدرس app.rasatpa.ir که اپلیکیشن آن نیز از طریق موبایل و تبلت در دسترس است، پس از ثبت نام درا ین سامانه، اسناد پزشکی خود را بارگذاری و پس از رسیدگی هزینه را دریافت کنند.

خسروی افزود: علاوه بر آن رسیدگی به اسناد ارسال شده از طرف مراکز آزمایشگاهی و تصویربرداری که طرف قرارداد با شرکت هستند نیز به منظور تسریع در روند رسیدگی و پرداخت هزینه‌ها، به صورت الکترونیک عملیاتی خواهد شد.

نکته:خسارت مستقیم یعنی اگر بیمه شده‌ای برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مراکز درمانی که طرف قرارداد با آتیه سازان حافظ نیست مراجعه کند باید راسا نسبت به پرداخت هزینه‌های درمان اقدام نموده و اسناد و مدارک را برای بررسی و دریافت هزینه از طریق سامانه رسا بارگذاری نماید.

خلاصه تعهدات شاغلین بانک شهر

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب