امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61104 تاریخ انتشار: شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون وزیر صمت؛

عسکری به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی شد

خبرایران : بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در مراسمی با حضور برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت آغاز بکار کرد.
عسکری به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی شد
به گزارش خبرایران ، گروههای کالایی این نمایشگاه شامل: ماشین آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزار آلات، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، تجهیزات ایمنی و بهداشت، فروش و خدمات پس از فروش، تجهیزات استوک، صنایع وابسته فولاد و سیمان، نشریات تخصصی و صنایع مرتبط می باشد.
 
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با مشارکت 360  شرکت داخلی و 35 شرکت خارجی و نمایندگی از کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، تایوان، ترکیه، چین، ژاپن، فرانسه ، کره جنوبی، مالزی، مجارستان، لهستان در فضایی به مساحت 19/700 متر مربع دایر در سالنهای 40،38b ,38a, 38,35,31 دایرمی باشد.
 
علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 تا 15 از تاریخ نهم الی دوازدهم مهر ماه به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند. گفتنی است این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب