امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61102 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مسلم توسلی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

آرتا فیدار خاورمیانه، تولیدکننده کفش‌های صنعتی، ایمنی، اداری، حفاری و مجلسی است/ تولیدکنندگان کشور از قشر زحمتکش کارگر با خرید کفش استاندارد و ایمن حمایت و مراقبت کنند

خبرایران : رئیس هیئت مدیره شرکت آرتا فیدار خاورمیانه گفت : شرکت آرتا فیدار خاورمیانه کفش‌های عایق برق، نسوز و ضد اسید، کفش حفاری مخصوص چاه‌های نفت، حفاری ملی و کفش ایمنی تولید با رویه‌های نسوز و ضد اسید تولید می کند .
آرتا فیدار خاورمیانه، تولیدکننده کفش‌های صنعتی، ایمنی، اداری، حفاری و مجلسی است/  تولیدکنندگان کشور از قشر زحمتکش کارگر با خرید کفش استاندارد و ایمن حمایت و مراقبت کنند

مسلم توسلی رئیس هیئت مدیره شرکت آرتا فیدار خاورمیانه، تولیدکننده کفش‌های صنعتی، ایمنی، اداری، حفاری و مجلسی و کارآفرین برتر در گفتگو با خبر ایران اظهارداشت: ما یکی از شرکت‌هایی هستیم که در تولید کفش در ایران همیشه حرفی برای گفتن داریم.
توسلی تصریح کرد: شرکت آرتا فیدار خاورمیانه کفش‌های عایق برق، نسوز وضد اسید، کفش حفاری مخصوص چاه‌های نفت، حفاری ملی و کفش ایمنی تولید با رویه‌های نسوز و ضد اسید تولید می کند .
وی ادامه داد : همچنین زیره‌های آن نیز نسوز و رویه چرم دومیل گاوی دارد و درداخل آن از پارچه‌های تنفس‌پذیر استفاده شده است تا پای کارگر عرق نکرده و بو نگیرد. ضن اینکه کفش‌های تولیدی ما بسیار قوی و مقاوم هستند.
رئیس هیئت مدیره شرکت آرتا فیدار خاورمیانه تاکید کرد : ما از تمامی تولیدکنندگان کشور تقاضا داریم تا از قشر زحمتکش کارگر با خرید این نوع کفش، حمایت و مراقبت کنند؛ چرا که پا قلب دوم است. این کفش‌ها مخصوص پای کارگران بوده و تنفس‌پذیر می‌باشد که در بازدهی کار کارگران تاثیر فراوانی دارد.
وی افزود : ما برای بازدیدکنندگان ۱۰ درصد تخفیف نمایشگاهی در نظر گرفته‌ایم. این کفش‌ها مورد تائید وزارت کار بوده و استاندارد هستند. پنجه‌های کامپوزیت با مقاومت بالا بوده و در طراحی آن از رنگ‌های شبرنگ نیز استفاده شده است . این کفش‌ها با زیره نسوز و با ماشین‌آلات مانگروب ایتالیا تولید شده و دارای ۴ گواهینامه ایزو در صنعت کفش می‌باشد.
توسلی عنوان داشت : خوشبختانه وزارت بهداشت کارفرمایان را موظف کرده تا برای کارگران حتما کفش ایمنی خریداری کنند که در نهایت هم به نفع کارگر و هم به نفع کارفرما است. ازآنجایی که با وجود اینکه قیمت مواداولیه ۲ سال است که افزایش یافته، ولی بخاطر رفاه حال مصرف‌کنندگان حتی یک ریال هم افزایش قیمت نداشته‌ایم و با سود بسیار کم آن را عرضه می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد : شرکت آرتا فیدار خاورمیانه با شرکت‌های بزرگی همچون: ایران خودرو، سایپا، نفت ملی، ذوب آهن، شرکت‌های فولادی و راهسازی و شرکت‌های پتروشیمی قرارداد دارد. این کفش‌ها سالهاست که امتحان خود را پس داده و حتما پیشنهاد می‌کنم یکبار هم که شده از این کفش که دارای گارانتی است، استفاده کنند.
توسلی در پایان سخنان خود گفت : ما در سراسر کشور نمایندگی فعال داشته و تک فروشی و ارسال رایگان از طریق تیپاکس داریم.

آدرس کارخانه: تهران ، شهریار ، شهرک صنعتی صفادشت، بلواراردیبهشت، نبش اول غربی، پلاک 206
تلفن ها:
 

☎️دفتر کارخانه : 02165423156
☎️دفتر مرکزی :02165423144

توسلی: 09121467516
توسلی :09128005384
صفایی :09129200608


اینستاگرام :
 Fidar. shoes

سایت :

 www. fidarshoes.com

 

ایمیل: info@fidarshoes.com

وب: fidarshoes.com

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب