امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61094 تاریخ انتشار: جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی مدنی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

آرتیمان واردات دستگاه‌های لیزردرحوزه پوست، فیزیوتراپی، جراحی وزنان است/ درکلینیک رویای آبی نحوه کاردستگاه هاتوسط پزشکان آموزش داده میشوند/ لیزرجنبه درمانی داشته وکاملا ضروری است/ نمایندگی مطرحترین برندهای لیزر اروپائی نظیر DEKA و ASA را داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان گفت : کاراصلی شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان واردات دستگاه‌های لیزر در حوزه پوست، فیزیوتراپی، جراحی و زنان بوده و متقاضیان این دستگاه‌ها می‌توانند جهت سفارش از طریق تماس با تیم فروش درشرکت و همچنین حضور در کنگره‌ها و نمایشگاه‌ها اقدام کنند.
آرتیمان واردات دستگاه‌های لیزردرحوزه پوست، فیزیوتراپی، جراحی وزنان است/ درکلینیک رویای آبی نحوه کاردستگاه هاتوسط پزشکان آموزش داده میشوند/ لیزرجنبه درمانی داشته وکاملا ضروری است/ نمایندگی مطرحترین برندهای لیزر اروپائی نظیر DEKA و ASA را داریم

علی مدنی مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان درگفتگوبا خبرنگار خبرایران‌ اظهارداشت:  شرکت نوآوری پزشکی آرتیمان از سال ۱۳۸۴ با هدف نوآوری در عرصه تجهیزات پزشکی رسما فعالیت خود را در زمینه واردات دستگاه های لیزر جراحی و زیبایی آغاز نمود و با اخذ نمایندگی انحصاری کمپانی های معتبر از سراسر دنیا و بهره مندی از نیروهای متخصص و با تجربه، در زمره شرکتهای پیشتاز این عرصه قرار گرفت .
مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان تصریح کرد : این شرکت همگام با پیشرفت روز افزون فناوری های نوین علم پزشکی، با ارائه برنامه ای آموزشی مدرن، سعی در ارتقاء دانش تخصصی نیروهای متخصص خود داشته و از این رو با بهره گیری از مراکز مختلف دانشگاهی و آموزشی ، در حضور یا برگزاری کنفرانسها، سمینارها و کارگاههای آموزشی تخصصی در داخل و خارج از کشور پیش قدم بوده است.
مدنی تاکید کرد : همچنین ارتقاء دانش پزشکان متخصص در حوزه های سلامتی،زیبایی و آشنایی این عزیزان با آخرین تجهیزات و فناوری های روز دنیا را، جزو مسئولیت های اجتماعی خود به شمار آورده و با برگزاری جلسات مشاوره اختصاصی و کارگاه های آشنایی با تجهیزات، سعی در اجرای این رسالت مهم دارد.
وی ادامه داد : موقعیت های پیاپی شرکت نوآوری پزشکی آرتیمان، در ارائه تجهیزات به روز دنیا همراه با به کارگیری نیروهای متخصص و سرعت عمل در بخش ارائه خدمات و سرویس های پس از فروش،موجب استقبال بی نظیر جامعه پزشکی کشور قرار گرفت و سبب شد که این شرکت در سال ۱۳۹۳ مفتخر به اخذ نمایندگی مطرح ترین برندهای لیزر اروپائی نظیر DEKA و ASA از مجموعه هلدینگ مطرح ELEN GROUP گردد.
مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان اضافه کرد : کاراصلی شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان واردات دستگاه‌های لیزر در حوزه پوست، فیزیوتراپی، جراحی و زنان بوده و متقاضیان این دستگاه‌ها می‌توانند جهت سفارش از طریق تماس با تیم فروش درشرکت و همچنین حضور در کنگره‌ها و نمایشگاه‌ها اقدام کنند.
 مدنی ادامه داد : دستگاه‌هایی که ما وارد می‌کنیم بهترین و پیشرفته‌ترین در نوع خود هستند. این دستگاه‌ها شامل: دستگاه لیزرالکساندرایت کمپانی DEKA بانام تجاری MOtus AX برای حذف موهای زائد استفاده می‌شود، همچنین دستگاه اوندا که برای لاغری کاربرد دارد.
وی افزود : همچنین دستگاه‌های لیزر در حوزه فیزیوتراپی که برای مراکز توانبخشی، فیزیوتراپی و طب فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به انضمام لیزرهایی که در اتاق عمل برای جراحی‌های مختلف همچون: جراحی گوش و حلق و بینی، زنان و جراحی عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان تاکید کرد : با توجه به اینکه مخترع لیزر پروفسور جوان بوده ، ولی کشورما همچنان واردکننده این محصول است و به دلیل تکنولوژی بالا و تحریم‌های اعمال شده این امکان برای تولید دستگاه‌های لیزر بصورت حرفه‌ای در کشورمان مهیا نبوده و امکانات کشورمان برای تولید دستگاه های لیزرکافی نیست.
وی خاطرنشان کرد : متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیر فراوانی بر قیمت دستگاه‌های وارداتی تا ۱۰ برابر شده ولی با این وجود تعرفه‌های پزشکی همچنان پایین بوده است. در صورتی که لیزر جنبه درمانی داشته و کاملا ضروری است، اما نه تنها مورد حمایت قرار نگرفته بلکه سنگ‌اندازی نیز در این زمینه صورت می‌گیرد.
مدنی ابرازداشت : ما در کلینیک رویای آبی نحوه کار دستگاه ها توسط پزشکان ومهندسین آموزش فنی و بالینی داده و اعتقاد داریم که بهترین راه برای مردم مراجعه به مراکز کلینیک یا درمانگاه های تخصصی پوست ومو است.

 

  • آدرس: ميدان ونک ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شاد ، بن بست باغ سرا ، پلاک ٧ ، ساختمان آرتيمان
  • تلفن : (۱۰ خط ویژه ) ۵۴۸۶۲ - ۰۲۱
  • ۲۷- ۸۸۶۶۵۸۲۵
  • فکس : ۸۸۸۷۷۳۳۸
  • ایمیل : info@ami-co.net
  • سایت :artiman.co

 

محصولات:

پوست و زیبایی

درمان های پوستی

لاغری

 لیزرهای تخصصی درد

جراحی

زنان

دندانپزشکی

دستگاه آنالیز ترکیبات بدن

دستگاه مکنده دود

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب