امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61093 تاریخ انتشار: جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید مرتضی دهقانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت دامون ۵۰ نوع محصول تولید می کند/ مشکل اصلی ما نبود اجازه برای ورود دستگاه‌های باکیفیت تزریق پلاستیک است/ متاسفانه پتروشیمی‌ها مواد اولیه را بصورت خام‌فروشی صادر می کنند

خبرایران : مدیرعامل شرکت دامون با اشاره به اینکه به کشورهایی همچون عراق، ترکیه و حوزه خلیج‌فارس صادرات داریم ، گفت : مشکل اصلی ما این است که اجازه ورود دستگاه‌های باکیفیت تزریق پلاستیک را به ما نمی‌دهند ، این برای امر رقابت‌پذیری در صادرات بشدت مضر می‌باشد.
شرکت دامون ۵۰ نوع محصول تولید می کند/  مشکل اصلی ما نبود اجازه برای ورود دستگاه‌های باکیفیت تزریق پلاستیک است/ متاسفانه پتروشیمی‌ها مواد اولیه را بصورت خام‌فروشی صادر می کنند

سید مرتضی دهقانی مدیرعامل شرکت دامون درگفتگو با خبرنگار خبرایران‌  اظهارداشت: در شرکت دامون ۵۰ نوع محصول از قبیل جعبه، سینی، لیوان، جام دسر، انواع لیوان، جعبه‌های مقسم‌دار با تنوع بالا و شلنگ یکبارمصرف قلیان و ... تولید می‌کنیم.


وی با اشاره به اینکه به کشورهایی همچون عراق، ترکیه و حوزه خلیج‌فارس صادرات داریم ، عنوان داشت :  مشکل اصلی ما این است که اجازه ورود دستگاه‌های باکیفیت تزریق پلاستیک را به ما نمی‌دهند ، این برای امر رقابت‌پذیری در صادرات بشدت مضر می‌باشد.


مدیرعامل شرکت دامون افزود : به عنوان نمونه کشور ترکیه محصولات مشابه را با دستگاه‌های با کیفیت بالا تولید می‌کند. درواقع ما نیازمند حمایت دولت و وزارت صنعت برای واردات دستگاه‌های با کیفیت بالاهستیم.


دهقانی ابرازداشت : اگر ماشین‌آلات داخلی به‌روز باشند، مصرف‌کنندگان داخلی ترغیب شده تا از کالای باکیفیت ملی استفاده کنند. چرا باید در کشور ترکیه از دستگاه‌های باکیفیت و پر سرعت استفاده شود که موجب کاهش مصرف برق، کاهش تعداد نیروی انسانی و در نهایت سبب کاهش قیمت نهایی می‌گردد؟ در حالیکه ما از واردات این نوع دستگاه همواره محروم بوده‌ایم.


وی خاطرنشان کرد : چرا دولت با وجود داشتن زمین‌های بسیار زمین‌های صنعتی را به تولیدکنندگان اختصاص نمی‌دهد و برای تخصیص زمین سنگ‌اندازی می‌کند؟ برای دادن زمین صنعتی از ما مدارکی خواستند که گویی چندین کارخانه داریم.


مدیرعامل شرکت دامون تاکید کرد : متاسفانه پتروشیمی‌ها مواد اولیه را بصورت خام‌فروشی صادر می کنند؛ در حالیکه تولیدکننده ملی به این مواد اولیه نیاز داشته و مجبور است به قیمت گزاف خریداری کند، زیرا به نفع دلالان نیست نمی‌گذارند نظارتی در این خصوص صورت گیرد.


دهقانی درپایان سخنان خود گفت : اتحادیه‌ها موظف هستند تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی کیفیت تولید را بالا برده که متاسفانه در این زمینه هم کم‌کاری صورت گرفته است.ما از سال گذشته در نمایشگاه ایران پلاس حضور داشته‌ایم: ولی باید بگویم که متاسفانه نمایشگاه بین‌المللی بطور تبعیض‌آمیزی این غرفه را با هزینه بالا به ما واگذار کرده است.

 

سایت : damoonplast.com

آدرس کارخانه: ایران، تهران، جاجرود، شهرک صنعتی کارآفرینان، کوچه پنجم پلاک 16    تلفن:  76266885-021
 
آدرس دفتر: ایران، تهران، پاسداران، دولت، پلاک 392  تلفن: 22635957-021
 

تلفن مدیریت 09124753482

 

دسته بندی محصولات:

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب