امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61090 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ھایفونیک، دستگاھی مدرن برای جوانسازی و زیباسازی پوست به روش ھایفوتراپی

خبرایران : شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر تولید کننده، دستگاه ھای لیزر زیبایی و لوازم جانبی آنھا است. این شرکت در طی سال ھای فعالیت خود افتخار ارائھ پیشروترین برندھای لیزر پوست و زیبایی بھ کلینیک ھا را دارد.
ھایفونیک، دستگاھی مدرن برای جوانسازی و زیباسازی پوست به روش ھایفوتراپی
ھایفونیک، دستگاھی مدرن برای جوانسازی و زیباسازی پوست بھ روش ھایفوتراپی شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر تولید کننده، دستگاه ھای لیزر زیبایی و لوازم جانبی آنھا است. این شرکت در طی سال ھای فعالیت خود افتخار ارائھ پیشروترین برندھای لیزر پوست و زیبایی بھ کلینیک ھا را دارد.
 
 
افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی پلاستیک ،پلیمر ،لاستیک ،رنگ و رزین تهران پلاست
 
 
دستگاه ھایفونیک یکی از جدیدترین و مؤثرترین تکنولوژیھای دنیا، برای لیفت و کشیدگی پوست صورت، رفع و درمان آثار ناشی از پیری زودرس و افزایش سن است. این دستگاه تولید شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر میباشد. شرکت نیک لیزر افتخار دارد کھ این محصول را بھ منظور رفع نیاز کلینیک ھا و مراکز پزشکی زیبایی در اختیار آنھا قرار دھد.
درواقع دستگاه ھایفونیک یکی از نمونھ ھای دستگاه ھایفوتراپی است کھ با امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا کار می کند. ھمچنین دستگاه ھایفو با ایجاد گرما در عمق ھای 1/5 ،3 و 4/5 میلی متری در پوست، کلاژن سازی را تقویت کرده و بھ علاوه از این طریق سبب استحکام و کشیدگی بیشتر پوست می شود.
 
 
افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی پلاستیک ،پلیمر ،لاستیک ،رنگ و رزین تهران پلاست

 
تاریخچه ھایفوتراپی
در دھھ ھای 50 و 60 میلادی فعالیت ھای اولیه و گسترده ویلیام و فرانسیس فرای کھ دانش آموختھ ی دانشگاه ایلینوی بودند، و کارل تاونسند، ھوارد وایت و جورج گاردنر در انستیتوی تحقیقات بین المللی چمپین، بھ درمان ھای بالینی اختلالات عصبی با استفاده از دستگاه ھای امواج ماورای صوت با شدت بالا منجر شد.
البتھ لازم بھ ذکر است کھ استفاده از روش ھایفوتراپی برای درمان ھای زیبایی اولین بار در سال 2008 مطرح شد. پژوھشھا در این خصوص نشان می دھد کھ استفاده از این روش برای لیفت صورت و بھبود وضعیت چین وچروک ھا ایمن و مؤثر خواھد بود.دستگاه ھایفونیک کھ براساس تحقیقات و فعالیت ھای گذشتھ تولید شده است، نتایج بسیار خوبی در درمان بیماری ھا و مشکلات پوستی دارد.
ھایفونیک از جملھ دستگاه ھای درمان غیرتھاجمی است کھ برای کاھش چربی نیز کاربرد دارد و در طی دھھ ھای گذشته به دلیل قابلیت ھا و امکانات فراوان، این دستگاه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اما در مورد عملکرد دستگاه ھایفونیک باید بگوییم کھ این دستگاه امواج متمرکز ماورای صوت را کھ با شدت بالا کار می کنند، روی پوست محل درمان می تاباند سبب تحریک بافت ھای زیرپوست جھت تولید کلاژن می شوند.
البتھ لازم بھ ذکر است کھ تقریبا نیم قرن این روش غیرتھاجمی برای درمان تومورھا مورد استفاده قرار می گرفت و همچنین در سالیان اخیر تحقیقات و مطالعاتی در خصوص ایمنی و اثربخشی دستگاه ھایفوتراپی برای کاھش چربی در شکم و پھلوھا نشان می دھد کھ انجام این عمل تا میزان حداقل 2 سانتی متر پس از یک دوره درمانی، چربی ھای نواحی دور شکم را کاھش می دھد.
 
 
افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی پلاستیک ،پلیمر ،لاستیک ،رنگ و رزین تهران پلاست
 
 
ھایفوتراپی معجزه ای برای زیباسازی و جوانسازی پوست
ھایفوتراپی بھ عنوان یک روش غیرتھاجمی، کاربردی و سازنده می تواند برای جوانسازی پوست بسیار مفید و مؤثر باشد. باتوجھ بھ اینکھ از این روش درمانی جوانسازی پوست، می توان برای رفع چین وچروک ھای نواحی پلک، دور لب و فرم دھی بھ ران و بازوھا استفاده کرد، این روش محبوبیت فراوانی نیز پیدا کرده است. در این میان برخی از پزشکان و متخصصان، ھایفوتراپی برای زیباسازی و جوانسازی پوست را جایگزین مناسبی برای عمل ھا و جراحی ھای لیفت و کشیدگی پوست می دانند.
 
 
 
افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی پلاستیک ،پلیمر ،لاستیک ،رنگ و رزین تهران پلاست
 
 
پوست به مرورزمان در مواجھھ با ناھنجاری ھای محیطی و آب و ھوایی، دچار آسیب ھای جدی می شود، از جملھ این مشکلات می توان بھ مواردی ھمچون از بین رفتن طراوت و شادابی پوست اشاره کرد. برای جبران طراوات و شادابی از دست رفتھ پوست، روش ھای مختلفی مانند استفاده از لوسیون ھا و انجام عمل ھای جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب