امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61089 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور نیک لیزر در یازدھمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد و ھفتمین کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی

خبرایران : ھفتمین کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی و یازدھمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد، زیبایی و لیزر از 6 تا 8 مھرماه 1401 در ھتل المپیک تھران برگزار خواھد شد و شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر در این کنگره حضور خواھد داشت.
حضور نیک لیزر در یازدھمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد و ھفتمین کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی
ھفتمین کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی و یازدھمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد، زیبایی و لیزر از 6 تا 8 مھرماه 1401 در ھتل المپیک تھران برگزار خواھد شد و شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر در این کنگره حضور خواھد داشت.
"درواقع ھدف از برگزاری ھم زمان یازدھمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد و ھفتمین کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی تلفیق طب مبتنی بر شواھد با طب کاربردی و کمک بھ افزایش توانمندی ھای علمی و عملی ھمکاران متخصص پوست در زمینھ ھای مختلف است" .
 
کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی:
کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی ھرسالھ با ھدف بحث و تبادل نظر اساتید این بیمارستان و اساتید سایر دانشگاه ھای کشور و شکل گرفتن تبادل علمی میان اساتید پوست داخل و خارج از کشور برگزار می شود. ضمناً در این کنگره آخرین دستاوردھای تشخیصی و درمانی روز دنیا در رشتھ درماتولوژی مورد بررسی قرار می گیرد کھ اساتید گروه پوست می توانند از این تازه ھا در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و تشخیصی خود استفاده نمایند.
بھ علاوه در این کنگره در ارتباط با موضوعات دیگری مانند جراحی پوست کھ این موضوع مورد علاقه درماتولوژیست ھای جوان قرار دارد، انواع لیزرھا و روش ھای نوین جراحی توضیحاتی ارائھ خواھد شد. در آخر، برگزاری این کنگره ھا قطعاً نقش بسیار مھمی در معرفی ابعاد جدید این شاخھ از علم پزشکی خواھد داشت.سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد:
سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد ھرسالھ بھ صورت ھم زمان با کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی برگزار می شود و ھدف از برگزاری این سمینار آشنا کردن متخصصان پوست و فعالان این حوزه با آخرین یافتھ ھای تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ھای پوست است.
با رشد روزافزون و پرشتاب فناوری ھای نوین در علوم پزشکی برگزاری این کنگره ھا و سمینارھا کمک می کند تا فعالان و اساتید این حوزه بیشتر با آخرین دستاورد ھای حوزه پزشکی آشنا شوند و ھمچنین برگزاری این کنگره ھا باعث می شود تا مانند سالیان گذشتھ، سطح علمی دانش آموختگان این حوزه ارتقا پیدا کند.
 
نیک لیزر در یازدھمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد
شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر در ھفتمین کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی و یازدھمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد حضور دارد. در این کنگره شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر تولیدکننده دستگاه ھای لیزر الکس-دایود، پلاسما فرکشنال، ھایفو و کربوکسی تراپی از 6 تا 8 مھر ماه 1401 در ھتل المپیک تھران میزبان شما سروران گرامی خواھد بود.
شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر مفتخر است کھ در طی بیش از 10 سال فعالیت و کسب تجربھ موفق در زمینھ تولید، فروش و اجاره تجھیزات پوست، مو و زیبایی، ھمواره در خدمت بسیاری از مراکز پزشکی و زیبایی در سطح کشور بوده است.
کلیھ دستگاه ھا و تجھیزات پزشکی ارائھ شده توسط این شرکت استانداردھای کیفی لازم از مراجع معتبر داخلی و بین المللی دارد و ھمچنین کادر فنی و پشتیبانی مجرب این شرکت و نیز گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی محصولات ارائھ شده، اطمینان و اسودگی خاطر لازم را جھت ھمکاری با شما عزیزان فراھم نموده است.
ازآنجایی کھ اولین قدم در راه اندازی و تأسیس یک کلینیک، مطب یا مرکز زیبایی تھیھ ی دستگاه ھای باکیفیت و بھ روز، برای تجھیز آن مرکز زیبایی یک ضرورت است وتھیھ آخرین مدل دستگاه ھا و تجھیزات پزشکی زیبایی ھزینه زیادی برای شما دارد بھ ھمین دلیل شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر خدماتی در زمینھ فروش و اجاره دستگاه ھای پزشکی زیبایی ارائھ می کند تا شما بھ راحتی دستگاه ھای موردنیاز برای تجھیز مرکز زیبایی خود را تھیھ کنید.خدماتی کھ نظیر آن ھا را تا بھ حال ندیده اید:
شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر خدمات متنوعی بھ افرادی کھ قصد راه اندازی یک کلینیک، مطب یا مرکز زیبایی را دارند، ارائھ میدھد و شامل مواردی ھمچون اجاره و فروش دستگاه ھا و تجھیزات پزشکی زیبایی، ارائھ آموزش ھا و مشاوره ھای لازم درخصوص نحوه عملکرد و کارکرد تجھیزات پزشکی زیبایی، انواع آن ھا و چگونگی تجھیز مطب ھای زیبایی است.
به چه دلایلی باید از خدمات اجاره و فروش شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر استفاده کنیم؟
 
جلب رضایت مشتریان با استفاده از فناوری ھا و دستگاه ھای بھ روز
• نداشتن سرمایھ کافی برای خرید دستگاه ھا و فناوری ھای جدید
• امکان مقایسھ و ارزیابی تجھیزات و دستگاه ھای جدید
• غیرقابل پیش بینی بودن تعداد مراجعھ کنندگان بھ مرکز زیبایی شما
 
از جملھ مواردی کھ در کلینیک ھا، مطب ھا و مراکز زیبایی سبب می شود تا مراجعھ کنندگان بار دیگر بھ مرکز زیبایی .1جلب رضایت مشتریان با استفاده از فناوری ھا و دستگاه ھای به روز:شما مراجعه کنند، استفاده از دستگاه ھا و تجھیزات پزشکی زیبایی مدرن است. چون استفاده از این تجھیزات بھ شما کمک می کند تا تصویر خوبی از شما در ذھن مراجعھ کنندگان ایجاد شود.
یکی از اصلی ترین خدمات شرکت تجھیزات پزشکی زیبایی نیک لیزر فروش مدرن ترین تجھیزات پزشکی زیبایی است کھ ضمانت اصالت و کیفیت دارند. شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر نیز دستگاه ھای لیزر خود را با قیمت مناسب و عادلانھ بھ مشتریان خود ارائھ می کند تا این افراد با خیال آسوده تری تجھیزات موردنیاز برای مرکز زیبایی خود را تھیھ کنند.
ھمان طور کھ می دانید راه اندازی یک کلینیک زیبایی و خرید تجھیزات پزشکی ھزینھ ھای زیادی دربردارد و ھمچنین .2نداشتن سرمایھ کافی برای خرید دستگاه ھا و فناوری ھای جدید:
موفقیت در آینده بھ عنوان یک ھدف اصلی، عاملی خواھد بود کھ می تواند تاحدی ھزینھ ھا و سرمایھ ی مصرفی شما را جبران کند.البتھ لازم بھ ذکر است کھ در برخی موارد افرادی کھ قصد تجھیز مرکز زیبایی خود را دارند برای تھیھ دستگاه ھا و تجھیزات پزشکی زیبایی موردنیاز خود وام ھای زیادی می گیرند؛ بنابراین خدمت منحصربھ فرد اجاره و کرایھ دستگاه ھای لیزر کھ توسط شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر ارائھ می شود برای این افراد گزینھ مناسبی خواھد بود.
یکی دیگر از مزایای امکان اجاره و کرایھ دستگاه ھای لیزر شرکت تجھیزات پزشکی نیک لیزر، امکان مقایسھ و .3امکان مقایسھ و ارزیابی تجھیزات و دستگاه ھای جدید:
ارزیابی ھریک از تجھیزات لیزر جدید بایکدیگر است. درواقع شما ھرگز بھ طور قطع نمی توانید بگویید کھ آیا استفاده تجھیزاتی موفقیت شما را تضمین می کند. از جدیدترین تجھیزات و فناوری ھا باعث می شود تا ھزینھ ھای شما تاحد زیادی کاھش پیدا کند یا استفاده از چنین پس استفاده از امکان اجاره کوتاه مدت و بلندمدت دستگاه ھای پزشکی زیبایی این مزیت را برای شما خواھد داشت تا  بتوانید انواع مختلفی از تجھیزات پزشکی زیبایی را بایکدیگر مقایسھ کرده و ھمچنین متناسب با اھداف خود مناسب ترین آن ھا را خریداری کنید.
بھ عنوان صاحب یک مرکز زیبایی در برخی موارد شما نمی توانید تخمین درستی از تعداد مراجعھ کنندگان خود داشته.4غیرقابل پیش بینی بودن تعداد مراجعھ کنندگان بھ مراکز زیبایی باشید؛ بنابراین اگر روزی تعداد آن ھا بیش از میزان موردانتظارتان باشد، رسیدگی بھ آن ھا چالش بزرگی برای شما خواھد بود .
پس با استفاده از امکان اجاره دستگاه ھا و تجھیزات پزشکی زیبایی شرکت نیک لیزر نھ تنھا می توانید در سریع ترین زمان ممکن تجھیزات مورد نیازتان را تأمین کنید، بلکھ زمان بیشتری در اختیار خواھید داشت تا آن را بھ رسیدگی امور  مراجعھ کنندگان خود اختصاص دھید.
در پایان باید بھ این نکتھ اشاره کنیم کھ یازدھمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواھد و ھفتمین کنگره سالیانھ پوست بیمارستان رازی 6 تا 8 مھر ماه 1401 در ھتل المپیک تھران برگزار می شود و ھدف اصلی برگزاری این کنگره سالیانھ، بحث و تبادل نظر میان اساتید بیمارستان رازی و سایر اساتید دانشگاه ھای کشور در حوزه پوست است.در این کنگره شرکت تجھیزات پزشکی زیبایی نیک لیزر تولیدکننده دستگاه ھای لیزر الکس دایود دایونیک، پلاسما فرکشنال پلانیک، ھایفونیک و کربوکسی تراپی کربونیک از 6 تا 8 مھر ماه 1401 در محل ھتل المپیک تھران میزبان شما سروران گرامی خواھد بود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب