امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61061 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس انجمن چشم پزشکی ایران

بیمه آتیه سازان حافظ از پیشروترین بیمه‌های تکمیلی کشور در حوزه درمان است

خبرایران : دکتر محمود جباروند رئیس انجمن چشم پزشکی ایران، بیمه آتیه سازان حافظ را از پیشروترین بیمه‌های تکمیلی کشور در حوزه درمان دانست و اظهار کرد:رویکرد آتیه سازان حافظ در عقد قرارداد با مرکز درمانی در راستای حفظ منافع بیمه شدگان است.
بیمه آتیه سازان حافظ از پیشروترین بیمه‌های تکمیلی کشور در حوزه درمان است
دکتر محمود جباروند در گفتگو با روابط عمومی آتیه سازان حافظ با بیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ از پیشروترین بیمه‌های تکمیلی کشور در حوزه درمان است گفت: آتیه سازان حافظ با بهرمندی از باهوش‌ترین و دلسوزترین کارشناسان توانسته رضایتمندی قابل توجهی را از طرف بیمه شدگان خود و مراکز درمانی طرف قرارداد کسب کند.
 
رئیس بیمارستان چشم پزشکی آفتاب افزود: خوشبختانه مدیریت جدید آتیه سازان حافظ با بینش و رویکردی که دارد در راستای جلب اعتماد و تقویت مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی چشم پزشکی گام برداشته است و همین امر در نهایت موجب شده تا مراکز درمانی با میل و رغبت بیشتری به بیماران تحت پوشش این بیمه خدمات ارائه دهند.
 
وی آتیه سازان حافظ را بهترین و موفقترین بیمه تکمیلی درمان در کشور دانست و تصریح کرد: نقطه قوت آتیه سازان حافظ مدیریت منطقی و رویکرد صحیح در تعامل با مراکز چشم پزشکی بر اساس مصوبه هیات دولت است و رویکرد این بیمه در عقد قراردادهایش با مراکز درمانی دریافت پوشش بیمه‌ای و خدمات بیشتر و بهتر برای بیمه شدگانشان است و همین موضوع مزیت این بیمه نسبت به دیگر بیمه‌های کشور است. جباروند با بیان اینکه انتظار می‌رود آتیه سازان حافظ در بازپرداخت مطالبات بیمارستان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: امیدورایم که ارگانهای دیگر هم بتوانند با استفاده از فرصت پیش آمده از خدمات آتیه سازان حافظ بهرمند شوند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب