امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61048 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا سروری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گروه سرو ۷۰ نوع نان و ۱۱۰ مدل شیرینی تولید می کند/ سروایران برای بیماران دیابتی و افراد رژیمی نیز نان دارد/ تولید فینگرفود و پیتزا ایتالیایی به زودی آغاز می شود

خبرایران : مدیرعامل گروه سرو با اشاره به اینکه محصولات سرو ایران به سراسر کشور ارسال می شوند گفت: هدف ما در مجموعه سرو جذب و حفظ مشتریان با تولید مطلوب و ارائه کیفیت و خدمات عالی در حوزه تغذیه به جامعه است.
گروه سرو ۷۰ نوع نان و ۱۱۰ مدل شیرینی تولید می کند/ سروایران برای بیماران دیابتی و افراد رژیمی نیز نان دارد/ تولید فینگرفود و پیتزا ایتالیایی به زودی آغاز می شود
حمیدرضا سروری مدیرعامل گروه سرو درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شروع کار مجموعه سرو در حوزه نان به سال ۱۳۷۵ باز می‌گردد که پخت شیرینی به مجموعه اضافه شد.سپس با ادامه فعالیت هایی که داشتیم  از سال ۱۳۹۴ به موازات فعالیت نان و شیرینی سرو با در نظر گرفتن فلسفه وجودی مجموعه که پایداری نعمت و برکت است تولید بهبود دهنده‌های آرد و شیرینی را آغاز کردیم.

سروری با بیان اینکه سروایران زیرمجموعه گروه سرو فعالیت دارد، عنوان داشت : پایین بودن کیفیت نان و محصولات آردی تولید شده درکشوربه علت ضعف آرد و عدم یکنواختی این ماده اولیه ، منجرشد تا سرو ایران با دیدگاه عارضه یابی واحدهای تولیدی با بهره گیری از نیروهای متخصص و آگاه ، دستگاه ها و ماشین آلات به روز، استفاده از دانش فنی روز و واحد قوی ، گامی نوین در ارائه محصولات با کیفیت و قابل رقابت در صنعت نان و شیرینی در بازارهای داخلی و خارجی بردارد و تلاش کردیم تا همواره کیفیت و ارائه بهترین خدمات را در حوزه نان وشیرینی داشته باشیم.

وی ادامه داد : در حال حاضر بالغ بر ۷۰ نوع نان و ۱۱۰ مدل شیرینی تولید کرده‌ایم که برای بیماران دیابتی و افراد رژیمی نیز قابل استفاده است. ضمن اینکه از دیگر فعالیت‌های سرو ایران می توان به تولید انواع پرمیکس های رژیمی و درمانی مانند: «نان بدون گلوتن» و «یا سلیاک» ، «نان کتوژنیک» ، «انواع نان های رژیمی بدون شیر» نیز اشاره نمود .

مدیرعامل گروه سرو افزود : همچنین علاوه بر این محصولات، تولید فینگرفود و پیتزا ایتالیایی نیز در دستور کار قرار گرفته است و تلاش می کنیم که دراین خصوص هم با تهیه مواد اولیه و کیفیت خوب محصولات با کیفت و خوش طعمی را به مشتریان خود عرضه کنیم.

 وی با اشاره به اینکه محصولات سرو ایران به سراسر کشور ارسال می شوند تاکید کرد: هدف ما در مجموعه سرو جذب و حفظ مشتریان با تولید مطلوب و ارائه کیفیت و خدمات عالی در حوزه تغذیه به جامعه است و در این خصوص با اشاعه و ترویج کارگروهی ، تولید محصولات و خدمات با کیفیت ، حفظ صیانت از نیروی انسانی با توجه به الزامات مشتریان و مصرف کنندگان تلاش کردیم به این امر مهم دست یابیم.

سروری درپایان سخنان خود گفت : متاسفانه نوسانات نرخ ارز بر قیمت آرد تاثیرگذار بوده است، اما با تمام این تفاسیر ما به کشورهای عراق و افغانستان صادرات داریم وتلاش می کنیم که بتوانیم به مسیر خودمان ادامه دهیم.

آدرس اینترنتی سرو :

sarvmarket.co

 سفارش آنلاین همه روزه از ساعت 8 الی 21

دفترمرکزی:

تهران، خیابان ستارخان، انتهای یکم دریان‌نو ، همایونشهر جنوبی، پلاک ۳۷

تماس مستقیم

info@Sarvmareket.co
۰۲۱-۶۶۵۳۴۳۵۰

پشتیبانی سایت

support@Sarvmareket.co
۰۲۱-۶۶۵۱۸۴۱۷

مدیریت رسانه

media@Sarvmareket.co
۰۲۱-۶۶۵۱۸۴۱۷

خدمات مشتریان

customercare@Sarvmareket.co
۰۲۱-۶۶۵۳۴۳۶۰

 

 

دسته بندی کالاها :

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب