امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61000 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترحمیدرضا عبودی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هلدینگ 21 بیضا بیش از 2 دهه سابقه درخشان درحوزه آبزیان و تولید انواع خوراک دارد/ محصولات 21 بیضا بوی زهم و طعم نامطبوع ماهی را نمی‌دهند / سرانه مصرف مواد غذایی دریایی مردم ایران، پایین‌تر از سرانه جهانی است

خبرایران : مدیرعامل هلدینگ 21 بیضا گفت : شرکت تعاونی 21 بیضا بیش از 2 دهه سابقه درخشان در حوزه آبزیان و تولید انواع خوراک دارد وامروز توانسته زنجیره تولید غذاهای دریایی را شامل تولید خوراکی آبزیان، پرورش و صید آبزیان ، فرآوری ماهی و میگو، بسته‌بندی محصولات را نجام دهد.
هلدینگ 21 بیضا بیش از 2 دهه سابقه درخشان درحوزه آبزیان و تولید انواع خوراک دارد/ محصولات 21 بیضا بوی زهم و طعم نامطبوع ماهی را نمی‌دهند / سرانه مصرف مواد غذایی دریایی مردم ایران، پایین‌تر از سرانه جهانی است

 دکترحمیدرضا عبودی مدیرعامل شرکت تعاونی 21 بیضا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : یکی از کارهایی که ما انجام می‌دهیم آن است که بتوانیم انواع آبزیان دریایی و پرورشی را عمل‌آوری کرده و آن را تبدیل به محصولی کنیم که قابل استفاده برای تمامی اقشار جامعه باشد.

وی تصریح کرد : در همین راستا، کارخانه‌ای در شهر انزلی تاسیس و را‌ه‌اندازی گردید که به کمک مشاورین و محققین و سازمان تحقیقات علوم شیلاتی در حال حاضر محصولاتی طراحی و تولید شده که بوی زهم و طعم نامطبوع ماهی نمی‌دهد و بعلاوه از نظر کیفیت و قیمت هم کاملا بصرفه می‌باشد.

دکترعبودی عنوان داشت : شرکت تعاونی 21 بیضا بیش از 2 دهه سابقه درخشان در حوزه آبزیان و تولید انواع خوراک دارد وامروز خوشبختانه توانسته ایم زنجیره تولید غذاهای دریایی را تشکیل دهیم .این زنجیره شامل تولید خوراکی آبزیان، پرورش و صید آبزیان ، فرآوری ماهی و میگو، بسته‌بندی محصولات و در نهایت عرضه به بازارهای داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد : شرکت تعاونی 21 بیضا امروز تولید خوراک را برای انواع حیوانات از مانند دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی و حتی حیوانات آزمایشگاهی و باغ‌وحش انجام می دهد . ضمن اینکه در کنارآن ما نی امادگی را داریم که به تمام واحدهای پرورش ماهی و میگوی کشور خوراک تحویل دهیم.  

دکترعبودی درخصوص صادرات محصولات شرکت تعاونی 21 بیضا هم ابرازداشت :  درحال حاضر محصولات ما به تمام استان‌های کشور وکشورهای همسایه از مانند روسیه، امارات، قطر، عمان، ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، افغانستان، عراق، قرقیزستان و آذربایجان صادر می شوند.

مدیرعامل شرکت تعاونی 21 بیضا در خصوص سرانه مصرف آبزیان دراین هم تاکید کرد : تمام شاخص‌ها نشان می‌دهد که سرانه مصرف مواد غذایی دریایی مردم ایران، پایین‌تر از سرانه جهانی است. به همین خاطر فعالان صنایع غذایی و صنعت پخش باید در کنار هم قرار گیرند تا انواع خوراک دریایی سالم را با مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف‌کنندگان نهایی برسانند.

وی ادامه داد : شرکت تعاونی 21 بیضا با ایجاد دو کارخانه در استان فارس و یک کارخانه دراستان گیلان در این زمینه پیشگام شده است. ماشین‌آلات شرکت های ما مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند و توسط معتبرترین برندهای اروپایی ساخته شده‌اند. درکنار آن شرکت های 21 بیضا از نیروی انسانی باتجربه‌ و متخصصان صنایع غذایی و شیلات کشورتشکیل شده اند. ضمن اینکه واحد تحقیق و توسعه شرکت 21 بیضا با در اختیار داشتن آزمایشگاه و تجهیزات پیشرفته در کوتاه‌ترین زمان آنالیز دقیق محصولات نهایی و مواد اولیه را انجام داده و متناسب با نیاز بازار اقدام به طراحی فرایند تولید محصولات جدید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی 21 بیضا خاطرنشان کرد: محصولات شرکت تعاونی 21 بیضا نه تنها تمام استانداردهای داخلی و ایزوهای مرتبط با صنایع غذایی را کسب کرده اند و ما تلاش می کنیم که بتوانیم سهم غذاهای دریایی به عنوان غذای سالم و بهداشتی را در سفره ایرانی‌ها افزایش دهیم.

وی درپایان سخنان خود گفت : محصولات متنوع شرکت تعاونی 21 بیضا با برند آکوا رویال به صورت‌های آماده پخت، تازه و یخ‌زده به بازار عرضه شده تا مصرف‌کننده نهایی برای خرید، پاک کردن و بسته‌بندی ماهی و میگو در فریزرهیچ چالشی نداشته باشد. حتی برای از بین بردن بوی ماهی و میگو که برای برخی افراد ناخوشایند است، انواع محصولات طعم‌دار شده را آماده و به بازار ارائه کرده ایم تا مصرف کنندگان ما درمصرف آبزیان مشکلی نداشته باشند.
 

 

 

آدرس دفتر مرکزی شيراز

 

بلوار دانشجو، کوچه 3، سمت چپ، پلاک 54

تلفن: 36268046-071  فاکس: 36268047-071

 

آدرس دفتر تهران

 

خيابان کارگر شمالي، نبش خيابان دهم، ساختمان امير، واحد 503

تلفن:  88014967-021  و 88014981-021

 

آدرس کارخانه

 

 کيلومتر 20 جاده شيراز مرودشت، کيلومتر 12 جاده بيضاء( لپويي)، جنب کارخانه آرد سپيدان

تلفن: 36775437-071

 

ایمیل: info@bfm21.com


 

محصولات :

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب