امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60961 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس داروسازی باریج اسانس

خبرایران : چهاردهم شهریور هر سال تداعی‌کننده تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت دارویی است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، در جهت توسعه­ی سلامت کشور گام برداشتند. این نهال کوچک اکنون به درختی 30 ساله تبدیل شده و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.
گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس داروسازی باریج اسانس

بی شک  شرکت باریج اسانس با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب، می تواند برای تداوم و اعتلای قابلیتهای خود در عرصه های پزشکی، داروی گیاهی و سلامت ملی و بین المللی حضوری فعال داشته باشد.

امروز در حالی سی امین سالروز تأسیس”باریج اسانس” عزیزمان را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند و شبکه فروش پرتوان، گام‌های بلند و مؤثری در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است که از آن جمله می توان به ایجاد فرهنگ استفاده از داروهای گیاهی و طب سنتی، تولید اشکال مختلف دارویی، اضافه شدن لاین های مختلف دارویی و کسب بالای اعتماد به برند اشاره نمود.

همچنین اشتغال و کارآفرینی برای جوانان کشور، نیز یکی از اهداف والای سازمانی در باریج  اسانس است که مدیران سازمان، تلاش فراوانی در زمینه جذب نیروی نخبه و کارآمد داشتند و سهم خود را در راستای اشتغالزایی جوانان این سرزمین ایفا نموده اند.

تمام اهتمام و تلاش هیات مدیره و اعضای تیم شرکت، ساماندهی امور، تقویت و تحکیم زیرساخت ها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلندتر برای احیای نام شرکت و دستیابی به جایگاهی والا است و بر این باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی اعضای تیم ممکن نبود.

اکنون در آستانه سی امین سالگرد تاسیس شرکت باریج اسانس، مراتب قدردانی را از تلاش بی دریغ تمامی پرسنل باریج اسانس و همراهی مشتریان عزیز و بزرگوار اعلام می داریم و امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.

دستیابی به اهداف و توسعه سلامت جامعه نیازمند تلاشی بی وقفه و شبانه روزی است که با مدیریت متعهدانه، هوشمند و بروز این شرکت مطمئناً دست یافتنی است. باشد که به بلندای نام شریف میهن، روزگارانی درخشان برای داروسازی باریج رقم بزنیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب