امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60956 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهلت ارسال آثار پایان یافت؛

ارسال 350 اثر به رویداد ادبی «تهران به روایت دختران»

خبرایران : دبیرخانه نخستین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» با پایان مهلت ارسال آثار به این مسابقه، از دریافت 350 اثر خبر داد.
ارسال 350 اثر به رویداد ادبی «تهران به روایت دختران»

به گزارش خبرایران از ستاد خبری رویداد «تهران به روایت دختران»، با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» بیش از 180 نوجوان مستعد در مرحله اول شناسایی شدند.
بر اساس این خبر، قرار است منتخبان مرحله اول این رویداد، طی دوره آموزشی که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد با حضور در 10 کارگاه زیر نظر مربیان آموزش‌های لازم را فرا گیرند.
از ویژگی‌های این دوره فراهم شدن شرایطی برای این نوجوانان برای گفت‌وگو و همنشینی با نویسندگان مطرح این گروه سنی است به گونه‌ای که هر روز دو نویسنده مطرح ادبیات نوجوان با حضور در جمع این منتخبان علاقه‌مند به کار نویسندگی، با آنان به گفت‌و‌گو می‌نشیند و پاسخگوی سوال‌های احتمالی آنان خواهد بود.
به این ترتیب بر اساس برنامه از پیش تعیین شده از روز ۱۹ تا ۲۳ شهریور 1401 مهدی حجوانی، مرجان فولادوند، فرهاد حسن‌زاده، بهناز ضرابی‌زاده، حمیدرضا شاه‌آبادی و مصطفی رحماندوست در قامت نویسندگان به‌نام ادبیات این رده سنی، در جمع نوجوانان علاقه‌مند به نویسندگی، حضور خواهند داشت.
این رویداد از سوی امور بانوان شهرداری تهران با مشارکت امور زنان وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با محوریت «تهرانِ خانواده» برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب