امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60920 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 22 عنوان کرد؛

اعزام 450 نفر نیروی داوطلب خدمات شهری به مرز خسروی

خبرایران : شهردار منطقه از اعزام 450 نفر نیروی دواطلب در حوزه خدمات شهری به مرز خسروی خبر داد؛ گفت: این اعزام در سه گروه 150 نفره صورت می گیرد که گروه نخست امروز با سه دستگاه اتوبوس اعزام شده اند.
اعزام 450 نفر نیروی داوطلب خدمات شهری به مرز خسروی
 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، وحیدرضا محمدی که مسئولیت ستاد اربعین حسینی در مرز خسروی را برعهده دارد در حاشیه اعزام نیروهای داوطلب به مرز خسروی برای خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری اظهار داشت: مسیر تحویلی به شهرداری منطقه 22 برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی یک صد کیلومتر است که با مشارکت هیات های مذهبی و هموطنان خدمات رسانی صورت می گیرد و نیروهای حوزه خدمات شهری و شهروندان نیز به شکل داوطلب برای خدمت به زائران حسینی به پایانه مرزی خسروی اعزام می شوند.
وی افزود: مخازن پسماند نیز در این محور صد کیلومتری برای جمع آوری پسماند فراهم شده است، همچنین به همت جهادگران مستقر در این پایانه مرزی محیط تردد زائران رنگ آمیزی و زیباسازی شده است.
محمدی ادامه داد: نخستین اعزام گروه خادمین به مرز خسروی صورت گرفته است تا با توجه به استقبال هموطنان در این پایانه خدمات رسانی به شکل مطلوبی صورت گیرد.
شهردار منطقه عنوان کرد: نیروهایی که به پایانه مرزی اعزام می شوند به شکل تخصصی و ساده فعالیت دارند و در پایانه مرزی در چند گروه فعالیت دارند و بخشی از فعالیت ها در شیفت شبانه صورت می گیرد.
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب