امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60917 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترمهدی دهقان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نوران صنعت مصباح تنها شرکت خصوصی طراح و تولیدکننده سورس لیزرهای فیبری است/ لیزرهای شرکت نوران صنعت مصباح با قدرت بالا در پردازش و روکش‌کاری فلزات، عملیات حرارتی، لحیم‌کاری و جوشکاری استفاده قرار می گیرند

خبرایران : مدیرفروش شرکت نوران صنعت مصباح گفت : لیزرهای شرکت نوران صنعت مصباح دارای قدرت بالایی هستند و به راحتی می‌توانند برای پردازش و روکش‌کاری فلزات، عملیات حرارتی، لحیم‌کاری و جوشکاری و ... مورد استفاده قرار گیرند.
نوران صنعت مصباح تنها شرکت خصوصی طراح و تولیدکننده سورس لیزرهای فیبری است/ لیزرهای شرکت نوران صنعت مصباح با قدرت بالا در پردازش و روکش‌کاری فلزات، عملیات حرارتی، لحیم‌کاری و جوشکاری استفاده قرار می گیرند

دکترمهدی دهقان مدیرفروش شرکت نوران صنعت مصباح در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت نوران صنعت مصباح به مدیریت دکتر محمدجواد حکمت اولین و تنها شرکت خصوصی طراح و تولیدکننده سورس لیزرهای فیبری است.

وی تصریح کرد : کارهای تحقیقاتی این شرکت از سال ۱۳۸۷ آغازشده و پس از چندین سال تحقیق و پژوهش، توانستیم اولین لیزرها را از سال ۱۳۹۴ به بازار معرفی کنیم.

دکتردهقان عنوان داشت : این شرکت برپایه ۱۰ سال تجربه تحقیقاتی چند تن از متخصصین زبده کشور در زمینه فیبر نوری و کاربردهای آن در صنایع مختلف، سرانجام در سال ۱۳۹۸ بصورت یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی_ تحقیقاتی اصفهان تاسیس شد.

وی تاکید کرد :شرکت نوران صنعت مصباح با بهره‌گیری ازمتخصصان نخبه دانشگاهی و تجربی و همچنین با استفاده از فناوری‌های جدید همراه با نوآوری در طراحی، هم‌اکنون قادربه تولید سورس لیزرهای فیبر نوری و دستگاه‌های لیزری مرتبط با لیزر فیبرنوری است .

مدیرفروش شرکت نوران صنعت مصباح ادامه داد: نوران صنعت مصباح نیازهای کشور را درشاخه‌های صنعتی، پزشکی و دانشگاهی برطرف کرده و از سوی دیگر، می‌تواند به عنوان یکی از اهرم‌های قطع وابستگی به خارج عمل کند.

وی افزود : خوشبختانه در حال حاضر توانسته‌ایم ۱۲ نفر متخصص را بصورت مستقیم بکار گرفته و استخدام کنیم و به همین سبب در دو سال اخیر ۲۰۰ درصد رشد فروش داشته‌ایم و توانسته ایم توان لیزرها را گسترش دهیم ، این رکوردی بسیار عالی است که نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد رشد فروش داشته‌ایم.

دکتردهقان ابرازداشت : کاربرد عمده این لیزرها در زمینه‌های پزشکی، صنعتی ، برش، جوش و تمیزکاری سطح فلزات می‌باشیم. لیزرهای شرکت نوران صنعت مصباح دارای قدرت بالایی هستند و به راحتی می‌توانند برای پردازش و روکش‌کاری فلزات، عملیات حرارتی، لحیم‌کاری و جوشکاری و ... مورد استفاده قرار گیرند.

وی ادامه داد : دربحث لیزرهای فیبر نوری مبحث مصرف انرژی و پایداری این لیزرها در طول زمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد و بنابر این بخاطر طول عمر بالای این لیزر بسیاری از کارهای هایتک که پیش از این با سرعت پایین انجام می‌شد، خوشبختانه در حال حاضر با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود.

دهقان خاطرنشان کرد : متاسفانه با وجود نوسانات نرخ ارز و تحریم تکنولوژی لیزر علیه کشورمان، نخبگان این شرکت با تلاش‌های فراوان توانسته اند با تامین مواد اولیه این فناوری را به عنوان یکی از کشورهای صاحب این تکنولوژی بومی‌سازی کرده و وابستگی به کشورهای دیگر را به صفر برسانند.

وی درپایان سخنان خود گفت : خوشبختانه قصد داریم تا در آینده نزدیک تولیدات کشورمان را به کشورهای مختلف صادر نماییم. به همین دلیل ما نیازمند حمایت ارگان‌ها و نهادهایی چون وزارت صنعت برای نظارت بر واردات معدنی و انرژی برای اخذ مجوز و حمایت از کسب و کارمان هستیم.


اطلاعات تماس:

 
 
فکس: ۰۳۱۳۳۹۳۲۳۸۱
ایمیل:
 
آدرس دفترمرکزی:
اصفهان- شهرک علمی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی اصفهان- خیابان ۱۵- ساختمان اندیشه ۱ ، شرکت نوران صنعت مصباح

 

سایت :

noursam.com

اینستاگرام:

noursam.llc
 

محصولات :

دستگاه ها:

 

دستگاه لیزر جوشکاری :

 

 

دستگاه لیزر حکاکی:

 

دستگاه لیزر تمیزکاری:

 

دستگاه برش لیزری

دستگاه پوشش دهی و پردازش مواد لیزری

منبع لیزری:

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب