امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60916 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لیلا گوهریان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شمیم باران اسپادانا اولین تولیدکننده لباس دیرسوز در ایران است/ شمیم باران اسپادانا ازبانوان سرپرست خانوار حمایت می کند/ هدف ما تولید لباسی با بهترین کیفیت برای جامعه کارگری است

خبرایران : مدیرعامل شرکت شمیم باران اسپادانا گفت : شرکت شمیم باران اسپادانا اولین تولیدکننده لباس دیرسوز درایران بوده و طرف قرارداد با ارگان‌های بسیاری همچون فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت تهران و اصفهان و ... هستیم.
شمیم باران اسپادانا اولین تولیدکننده لباس دیرسوز در ایران است/  شمیم باران اسپادانا ازبانوان سرپرست خانوار حمایت می کند/ هدف ما تولید لباسی با بهترین کیفیت برای جامعه کارگری است

لیلاگوهریان مدیرعامل شرکت شمیم باران اسپادانا (تولیدلباس صنعتی) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت شمیم باران اسپادانا اولین تولیدکننده لباس دیرسوز در ایران است و طرف قرارداد با ارگان‌های بسیاری همچون فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت تهران و اصفهان و ... هستیم.
گوهریان تصریح کرد؛ شاخص‌ترین دلیل موفقیت ما این است که مراحل بافت، تکمیل و دوخت پوشاک در یک مجموعه انجام می‌شود و توانایی این را دارد که با هر تنوع و رنگ پارچه منطبق با درخواست مشتری انجام می‌شود.
وی عنوان داشت : کلیه این فعالیت‌ها توسط کارشناسان مجرب از لحاظ طراحی، دوخت و تکمیل لباس نظارت می‌شود. همچنین در ابتدای کار آزمایشات اصلی نساجی مثل ثبات رنگ، پارگی و فرسایش لباس بر روی پارچه انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت شمیم باران اسپادانا ابرازداشت : تمامی این مراحل طبق دستورالعمل آزمایشگاه تضمین کیفیت دارد و سرانجام طبق آنالیزهای انجام شده، لباس تحویل مهمترین شرکت‌های صنعتی می‌گردد.
وی ادامه داد : هدف ما این است که لباسی با بهترین کیفیت تقدیم به کارگری شود که یک سوم طول روز را همراه با فعالیت سخت و شدید گذرانده است. این لباس کار مطابق با موقعیت کاری و گرم بودن یا سرد بودن منطقه سفارشی دوزی می‌شود.
گوهریان افزود : این لباس‌ها از الیاف طبیعی دوخته می‌شود و به نسبت گرانتر است ولی با توجه به بودجه شرکت‌ها تخفیف هم در نظر گرفته شده است. همچنین، هدف دیگر ما حمایت از بانوان سرپرست خانوار است و به عنوان کارآفرین برتر سال ۹۵ حمایت از خانواده‌های بدسرپرست اولویت اصلی ماست که به همین سبب اقدام به آموزش و توانمندی این بانوان می‌کنیم. بند زندان‌ها و معلولین، بهزیستی و کمیته امداد را نیز در این حوزه بکار می‌گیریم.
وی اضافه کرد :  لباس‌های ما از قبیل، دیرسوز که در کوره‌های مذاب استفاده می‌شود، لباس‌های ضد اسید، ضد آب و آتشنشانی می‌باشد. همچنین در کنار تولید لباس‌های ایمنی، تصمیم به تولید سایر وسایل ایمنی باکیفیت همچون کفش ایمنی نیز داریم.
گوهریان درپایان سخنان خود گفت : خوشبختانه ما به تمامی استان‌های کشور ارسال داریم و همچنین کشورهای دیگری همچون حوزه خلیج فارس صادرات داریم.

آدرس کارخانه:

اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان وحدت، بن بست وحدت ، پلاک 66
شماره تماس:

031-33873800-2
09138885156
031-33871186

 
سایت:

index.php


اینستاگرام:

shamimbaranespadana

 ایمیل : 

shamim_be90@yahoo.com

 

محصولات :

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب