امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60899 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امیر ابوالحسینی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

صنعت ناب گستران ایساتیس خرید و فروش ماشین آلات کارتن سازی نو و کارکرده ایرانی و خارجی را انجام می دهد/ وارده کننده ماشین آلات کارتن سازی و بسته بندی با برند SENY- PACK هستیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت سنی‌پک (صنعت ناب گستران ایساتیس) گفت : شرکت ما خرید و فروش ماشین آلات کارتن سازی نو و کارکرده ایرانی و خارجی، وارده کننده ماشین آلات کارتن سازی و بسته بندی برند SENY- PACK است.
صنعت ناب گستران ایساتیس خرید و فروش ماشین آلات کارتن سازی نو و کارکرده ایرانی و خارجی را انجام می دهد/ وارده کننده ماشین آلات کارتن سازی و بسته بندی با برند SENY- PACK هستیم

امیر ابوالحسینی مدیرعامل شرکت سنی‌پک (صنعت ناب گستران ایساتیس) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : ما واردکننده ماشین‌آلات کارتن‌سازی هستیم و در زمینه دستگاه چاپ، لمینیت، لب‌چسب و ... فعالیت می‌کنیم.
ابوالحسینی تصریح کرد : متاسفانه در حال حاضر قیمت دستگاه‌ها چندین برابر شده و توان خرید مردم کمتر شده که مجبور به خرید دستگاه‌های دست دوم می‌شوند و به همان نسبت راندمان کار کاهش پیدا می‌کند.
وی عنوان داشت : به همین سبب ما مشتریان را به بانک‌های رفاه و تجارت معرفی نموده تا نسبت به اخذ وام برای خرید دستگاه اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت سنی‌پک افزود : ما در شهرهای تهران، یزد، کمالشهر و کرج شعبه داریم و آمادگی اخذ نمایندگی به سایر شهرهای کشور را نیز داریم. همچنین، ما انتظار حمایت از وزارت صنعت و معدن و گمرک را داریم.

 

آدرس کارخانه : یزد، بلوار جمهوری، دوروازه قرآن ، بلوار نصر، خیابان سمند، خیابان دوم، سمت چپ
آدرس دفتر:کرج ، کمال شهر بعد از میدان شهید بهشتی ، خیابان 28 متری کابینت سازان، پلاک 22

سایت :
 www.senipak.com

 

اینستاگرام:

 senypack8512
 

شماره تماس:
 ۰۹۱۷۱۵۰۸۵۱۲
۰۹۱۲۰۳۱۱۰۰۳
۰۹۱۳۲۵۱۰۷۱۵

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب