امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60875 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده شهربانو منطقه ۵

خبرایران : شهردار منطقه ۵ از افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده و مجهز مجموعه شهربانو منطقه ۵ خبر داد و گفت: تا دو ماه دیگر، استخر روباز و بازی های توپی بانوان به بهره برداری می رسد.
افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده شهربانو منطقه ۵

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به برگزاری آیین افتتاح مجموعه چند منظوره و استخر سرپوشیده و مجهز مجموعه شهربانو منطقه ۵ گفت: مجموعه شهربانو منطقه ۵ از سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه های شهربانو در سطح تهران است و بعد از شهربانو منطقه ۱۵ بزرگترین استخر سرپوشیده را دارد. 

 
🔻او افزود: به دنبال شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخرها، استخر سرپوشیده این مجموعه نیز تعطیل شد و بعد از آن هم به مشکلات تاسیساتی خورد و حالا قرار است بعد از سه سال بازگشایی شود. 
 
🔻شهردار منطقه ۵ ادامه داد: مجموعه ورزشی بدنسازی در شهربانوی منطقه ۵ نیز جزو یکی از بهترین و تخصصی ترین مجموعه های سرپوشیده بدنسازی زیر مجموعه شهرداری است. 
 
🔻شریفی با بیان اینکه با قرارداد توسعه و مشارکتی که با بخش خصوصی بستیم از فضای بسیار زیاد و مساحت خوبی که این مجموعه دارد استفاده بهینه می شود تاکید کرد: در فاز اول سالن بدنسازی سرپوشیده و چندمنظوره و استخر پوشیده بازگشایی می شود و در فاز دوم استخر روباز و بازی های توپی بانوان ظرف دوماه آینده به بهره برداری می رسد.
 
🔻او ادامه داد: در روزهای عادی بین ۱۵۰۰ تا ۶ هزار نفر در قسمت های مختلف این مجموعه پذیرش می شوند. این مجموعه شامل کتابخانه ، قرائت خانه، سالن مشاوره، کلاس های آموزشی زبان و موسیقی ، نقاشی و سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۷۰ نفر، مهدکودک، مجموعه سرپوشیده مجهز بدنسازی و سالن ورزش های هوازی و ریتمیک است.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب