امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60844 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نادرتحویلیان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

داینوکار با ارائه تجهیزات جدید ، تست‌های مخصوص و کارشناسی خودرو از هزینه‌های سرسام‌آور تعمیرات موتور پیشگیری می کند/ گاراژ ابزار یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در خصوص تجهیزات تعمیرگاهی و معاینه فنی است

خبرایران : مدیرعامل شرکت گاراژ ابزارگفت : در شرکت داینوکار، تجهیزات جدید خودرو برای موتور ارائه شده و با تست‌های مخصوص و کارشناسی از هزینه‌های سرسام‌آور تعمیرات موتور پیشگیری می‌کنیم.
داینوکار با ارائه تجهیزات جدید ، تست‌های مخصوص و کارشناسی خودرو از هزینه‌های سرسام‌آور تعمیرات موتور پیشگیری می کند/ گاراژ ابزار یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در خصوص تجهیزات تعمیرگاهی و معاینه فنی است

نادرتحویلیان مدیرعامل شرکت گاراژ ابزار درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: بنده از سال ۱۳۵۰ شروع به فعالیت کردم. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در خصوص تجهیزات تعمیرگاهی و معاینه فنی است.
وی عنوان داشت : کاراصلی ما  تولید دستگاه تست آلایندگی گاز است و در مجموع ۲۵۰ مرکز معاینه فنی را تجهیز به مرکز کارشناسی سلامت خودرو کرده‌ایم. همچنین، ما مجهز به آزمایشگاه کالیبراسیون هستیم.
خوشبختانه کشور ما به لحاظ بحث معاینه فنی جزو سختگیرترین‌هاست، ولی متاسفانه در بخش اجرا با مشکلات زیادی روبرو هستیم.
 تحویلیان ابرازداشت : اعتقادمان براین است که خودروهای قدیمی فرسوده همچون کامیون‌های باری نمی‌توانند معاینه فنی را اخذ کنند که چاره آن محدود کردن تردد این نوع خودروهاست.
وی افزود : همچنین، در شرکت جدید ما به نام  داینوکار، تجهیزات جدید خودرو برای موتور ارائه شده و با تست‌های مخصوص و کارشناسی از هزینه‌های سرسام‌آور تعمیرات موتور پیشگیری می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت گاراژ ابزار تاکید کرد : در حال حاضر قراردادهایی بسته شده که تا یک ماه آینده می‌توانیم ۱۰ مرکز را مجهز به کارشناسی سلامت خودرو کنیم.
وی درپایان سخنان خود گفت :  باید یک سِروِر مرکزی تهیه و اطلاعات خودروهای تست شده در آنجا نگهداری شود تا از این طریق سلامت موتوربا چک کردن اتومبیل در زمان‌های بعدی و حتی در شهرهای مختلف قابل بررسی و چک شدن باشند.

 

آدرس :

خیابان آزادی، بین چهار راه اسکندری و قریب پلاک 160

تلفن :
09121450267
09123322769
09191444720

سایت :

www.dynocar.ir

اینستاگرام :

dynocar.ir

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب