امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60841 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا کوچک کاشانی مطرح کرد؛

قیمت تخم‌مرغ 47 هزار و 300 تومان درب مرغداری و 56 هزار تومان (هر کیلو) برای مصرف کننده تعیین شد

خبرایران : رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت : برای این که مرغداران در نیمه دوم سال مشکلی در تولید و تداوم آن نداشته باشند، قیمت تخم‌مرغ 47 هزار و 300 تومان درب مرغداری و 56 هزار تومان (هر کیلو) برای مصرف کننده تعیین شد تا مرغداران بتوانند انگیزه لازم را داشته باشند.
قیمت تخم‌مرغ  47 هزار و 300 تومان درب مرغداری و 56 هزار تومان (هر کیلو) برای مصرف کننده تعیین شد

حمیدرضا کوچک کاشانی رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن در گفتگویی درباره قیمت نهایی تخم‌مرغ، اظهارداشت : با توجه به مسئولیت تنظیم بازار و برنامه‌ریزی تولید که در ۲۷ دی ماه سال گذشته به اتحادیه میهن واگذار شده بود، ما از دو ماه گذشته برای اصلاح قیمت و واقعی شدن آن پیگیر بودیم.
وی ادامه داد: برای این که مرغداران در نیمه دوم سال مشکلی در تولید و تداوم آن نداشته باشند، قیمت  تخم‌مرغ  47 هزار و 300 تومان درب مرغداری و 56 هزار تومان (هر کیلو) برای مصرف کننده تعیین شد تا مرغداران بتوانند انگیزه لازم را داشته باشند.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن تصریح کرد: این قیمت نهایی شده و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد و امیدواریم  امسال نیز همچون سال گذشته در بحث تخم‌مرغ مشکلی نداشته باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: در صورت ثابت بودن ارز برای تامین مواد اولیه و نهاده‌ها، هیچ گونه کمبودی در خصوص تخم‌مرغ در کشور نخواهیم داشت و حتی صادرات تخم‌مرغ بیش از سال گذشته خواهد بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب