امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60830 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پژمان نایب حسینی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کارماکر در دومین نمایشگاه بین المللی تقویت، تزئین خودرو و خدمات وابسته در حوزه تزئین و خدمات خودرو رونمایی شد/ سامیا طیف وسیعی از خدمات خودرو از قبیل پولیش و واکس خودرو، خشبوکننده‌ها و درخشان‌کننده‌های مختلف خودرو را انجام می دهد

خبرایران : مدیرعامل گروه خدمات خودرویی سامیا گفت : امروزه گرایش به نگهداری و زیباتر کردن خودرو در بین صاحبان خودرو افزایش پیدا کرده که در این راستا ما می‌توانیم با ارائه محصولات زیبا و قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی که در بازار وجود دارند، بتوانیم یک محصول داخلی باکیفیت و پاسخگو به مشتری ارائه دهیم.
کارماکر در دومین نمایشگاه بین المللی تقویت، تزئین خودرو و خدمات وابسته در حوزه تزئین و خدمات خودرو رونمایی شد/ سامیا طیف وسیعی از خدمات خودرو از قبیل پولیش و واکس خودرو، خشبوکننده‌ها و درخشان‌کننده‌های مختلف خودرو را انجام می دهد

پژمان نایب حسینی مدیرعامل گروه خدمات خودرویی سامیا در گفتگو با خبر ایران اظهارداشت : ما دردومین نمایشگاه بین المللی تقویت، تزئین خودرو و خدمات وابسته در حوزه تزئین و خدمات خودرو از برند کارماکر رونمایی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: همچنین از طیف وسیعی از خدمات خودرو از قبیل پولیش و واکس خودرو، خشبوکننده‌ها و درخشان‌کننده‌های مختلف خودرو چه برای بدنه خودرو و هم داخل خودرواستفاده می‌نماییم.

نایب حسینی تاکید کرد: شرکت خدمات خودرویی سامیا زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری مهدخاورمیانه از هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ می‌باشد که در سال 1398 تأسیس گردیده و هدف این شرکت در بلند مدت، ایفای نقش موثر در حوزه‌های مختلف صنعت خودروی کشور می‌باشد. در حال حاضر تمرکز این مجموعه بر دو حوزه خدمات تعمیرگاهی و قطعات خودرویی می‌باشد.

وی تاکید کرد: بیش از ۸۵ درصد مواد اولیه مورد استفاده ما داخلی است و امید داریم تا با توجه به افزایش قیمت خودرو در حوزه نگهداری از این محصول گامهای بیشتری برداریم.

مدیرعامل گروه خدمات خودرویی سامیا ادامه داد: امروزه گرایش به نگهداری و زیباتر کردن خودرو در بین صاحبان خودرو افزایش پیدا کرده که در این راستا ما می‌توانیم با ارائه محصولات زیبا و قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی که در بازار وجود دارند، بتوانیم یک محصول داخلی باکیفیت و پاسخگو به مشتری ارائه دهیم.

وی درپایان سخنان خود گفت : تفاوت دیگر این محصولات با نمونه‌های مشابه خارجی، این است که تمامی اقلام مورد نیاز مشتری ذیل یک برند و در یک سبد قابل دسترس می‌باشد و همچنین مشتریان می‌توانند با اعتماد کامل از این محصولات که قابل استفاده بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی است، استفاده نمایند.

 

اینستاگرام خدمات خودرویی سامیا:

autoservice_samya

اینستاگرام برند کارماکر؛

carma__care

دفتر مرکزی:

تهران- فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار آیت الله کاشانی-خیبان بوستان یکم- پلاک 2

تلفن:

آدرس ایمیل:

آدرس وب سایت:

 

لیست کلیه محصولات و خدمات سامیار خودرو :

 

ULTRA CUT POLISHING COMPOUND پولیش خیلی زبر رنگ بدنه خودورو:

پولیش خیلی زبر کارماکر یک پولیش حرفه ای با فرمولاسیونی بر پایه آب می باشد و جهت حذف خط و خش و خراش های عمیق ایجاد شده بر روی رنگ بدنه خودرو استفاده می شود. با کمک این محصول می توان به بالاترین سطح از لایه برداری و همزمان درخشندگی مناسب دست یافت.

 

HEAVY CUT POLISHING COMPOUND  پولیش زبر رنگ بدنه خودرو:

پولیش زبر کارماکر یک پولیش حرفه ای با فرمولاسیونی بر پایه آب می باشد، خط و خش و خراش های سطحی و نسبتا عمیق ایجاد شده بر روی رنگ بدنه خودرو را به سرعت حذف کرده و باعث براقیت و درخشندگی سطح می شود.

 

FINAL FINISH POLISHING COMPOUND  پولیش نهایی رنگ بدنه خودرو

پولیش نهایی کارماکرپولیشی حرفه ای بر پایه آب می باشد و آنتی هولوگرام می باشد و باعث از بین بردن دائمی تمامی علائم و خراش های باقیمانده از پولیش های قبلی، کدورت رنگ، لکه های اب، هولوگرام ها و علایم چرخشی و خراش های جزئی تا حد سنباده P 3800  را از روی رنگ بدنه خودرو حذف کند و سطحی درخشنده و آینه ای ایجاد کند و باعث می شود رنگ خودرو مجددا کاملا نو به نظر برسد.

 

ONE-STEP POLISHING COMPOUND  پولیش تک مرحله ای رنگ بدنه خودرو

 

پولیش تک مرحله ای کارماکر یک پولیش حرفه ای دارای فرمولاسیونی بر پایه آب می باشد، با قابلیت برش متوسط خط و خش های سطحی ، کدورت رنگ، هلوگرام ها و علائم چرخشی موجود روی رنگ بدنه خودرو را سریع و بطور موثر حذف نموده و همزمان باعث براقیت و درخشندگی فوق العاده سطح میشود.

 

HEAVY DUTY HAND CLEANER لوسیون پاک کننده دست برای آلودگی های صنعتی

گاهی مکانیک ها و تعمیرکاران صنعتی برای پاک کردن و شستشوی دستهای آلوده به گریس ، دوده و یا جوهر خود  که با صابون و مایعات دستشویی براحتی پاک نمی شوند از نفت یا مشتقات نفتی مانند گازوئیل یا بنزین و یا پودر لباسشویی که شوینده ای بسیار قوی و قلیایی است استفاده می کنند.  تماس مکرر دستها با این ترکیبات همگی تهدید کننده ی سلامتی دستهای صاحبان این حرفه است و باعث ایجاد اکزمای پوستی حاد ومزمن می شود و درطولانی مدت این مواد سمی جذب بدن شده و عوارض جبران ناپذیری را ایجاد خواهد کرد.

 

WAX & POLISH HYBRID CERAMIC   هیبرید سرامیک واکس و پولیش بدنه خودرو

هیبرید سرامیک واکس و پولیش کارماکر در یک مرحله می تواند به سرعت و به آرامی سطح رنگ را تمیز کرده و خراش های جزئی و هلوگرام ها را از بین ببرده و همزمان با ترکیبی از پلیمرهای مصنوعی، سیلیکون ها و موم کارنابا، محافظت طولانی مدت و درخشندگی فوق العاده ای را ایجاد کند که برای هفته ها و ماه ها ماندگار خواهد ماند و در این مدت با لایه محافظی که بر روی سطح رنگ خودرو ایجاد می شود از رنگ خودرو در مقابل آلودگی هایی مانند باران اسیدی، فضولات پرندگان و شیره درختان و نور  UV محافظت خواهد کرد.

 

DASHBOARD DRESSER  محلول پاک کننده و محافظت کننده داشبورد

محلول پاک کننده و محافظت کننده داشبورد کارماکر تمامی قسمتهای پلاستیکی ، لاستیکی و وینیلی داخل کابین خودرو را تمیز کرده و بدون چرب کردن سطح، ظاهری نو با براقیت طبیعی ایجاد می کند و رایحه ای مطبوع برجای خواهد گذاشت. این محصول گردو غبار را بخوبی از روی سطح پاک کرده و مانع از نشست مجدد آن بر روی سطح می شود و  آن را در مقابل نور خورشید و اشعه مضر ماوراء بنفش محافظت کرده و از ترک خوردگی و رنگ پریدگی جلوگیری می کند و انتخاب مناسبی برای دیتیلینگ خودرو و محافظت داشبورد و قطعات پلاستیکی داخل کابین خودرو می باشد.

 

TIRE SHINE اسپری براق کننده تایر

اسپری براق کننده تایر کارماکر، تایر و قطعات پلاستیکی خودرو را براق و نو کرده و با ایجاد لایه ای محافظ و ماندگار از خشکی و ترک خوردگی و تغییر رنگ و مات شدن انها جلوگیری می کند. فرمولاسیون این محصول بر پایه آب بوده و فاقد مواد و ترکیبات نفتی می باشد بنابراین ایمن بوده و براحتی می توان بر روی انواع تایر و کلیه سطوح پلاستیکی، لاستیکی و وینیل بدنه خودرو و حتی موتور خودرو استفاده نمود.

 

ENGINE COLD CLEANER   موتورشوی

موتور شوی کارما کر ، یک چربی زدای و شوینده ای قدرتمند مناسب برای تمیز کردن و از بین بردن سختترین کثیفی های گریس و روغن سوخته، گل ولای و سایر الودگی ها از روی تمامی قطعات موتور ، ماشین‌آلات و ابزار می باشد.

 

ENGINE DEGREASER  چربی زدای موتور

چربی‌زدای موتور کارما کر ، یک چربی زدای حلالی قدرتمند  و غیر سمی بوده و سختترین کثیفی های روغن سوخته، گریس، قیر، چسب و سایر الودگی های روی تمامی قطعات موتور ، ماشین‌آلات، ابزار و ... را درخود حل نموده و پاک می کند و  پس از استفاده از این محصول نیازی به ابکشی نیست بنابراین قطعات الکترونیکی موتور خودرو ایمن مانده و آسیبی نخواند دید. استفاده از این موتور شوی بر روی تمامی قطعات فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی ایمن بوده و قابل استفاده می باشد.

 

PREMIUM QUICK WAX پرمیم کوئیک واکس

پرمیم کوئیک واکس کارماکر حاوی ترکیبی از موم کارنوبا و امولسیون سیلیکونی خاصی برای دستیابی همزمان به حداکثر درخشندگی و محافظتی ماندگار می باشد و برای کلیه سطوح رنگ شده و پوشش شفاف کلیر کوت مناسب بوده و حتی می توان بر روی سطوح پلاستیکی و لاستیکی نیز استفاده نمود.

 

اسپری کنترل نهایی Finish Control

اسپری کنترل نهایی کارماکر مخلوطی از حلال های مناسب می باشد که جهت زدودن گریس، روغن، واکس و بقایای پولیش از روی رنگ به کار می رود. این محصول را می توان در موارد زیر استفاده نمود:

  • قبل از اجرای نانو سرامیک و واکس بدنه خودرو
  • در طول فرآیند پولیش کاری

 

پاک کننده رینگ Wheel Cleaner

اسپری رینگ شوی کارما کر با فرمولاسیون ویژه خود به سرعت و راحتی گرد و غبار سنگین حاصل از ترمز و آلودگی های جاده را پاک می کند و برای انواع رینگ های آلیاژی، کروم و استیل کارخانه ای قابل استفاده می باشد. این محصول غیر اسیدی و خنثی می باشد و همین ویژگی آن را برای اکثر رینگ ها ایمن ساخته است.

 

شامپو خودروی کنسانتره Car Wash Shampoo

شامپو خودروی کارما کر محصولی کنسانتره برای شستشوی ایمن کلیه سطوح خودرو و از بین بردن گرد و غبار و انواع آلودگی های جاده می باشد. این شامپو با وجود کارایی بالا در حذف آلودگی ها، به دلیل داشتن pH خنثی و فرمولاسیون ملایم هیچ گونه آسیبی به واکس‌، پوشش سرامیکی و سایر لایه‌های محافظ موجود بر روی سطح خودرو نمی رساند و از این رو برای خودروهای پوشش دار توصیه می‌شود.  

شامپو-واکس خودرو Wash & Wax

شامپو-واکس کارما کر محصولی کنسانتره می باشد که در یک مرحله سطح خودرو را تمیز، محافظت و براق می نماید. این شامپو علاوه بر آن که گرد و غبار و انواع آلودگی های جاده را از بین می برد، به دلیل وجود واکس طبیعی کارنوبا در فرمولاسیون خود لایه ای محافظ نیز بر روی رنگ ماشین ایجاد کرده و به آن درخشندگی قابل توجهی می بخشد.

 

شامپوی تاچ لس Touchless Shampoo

شامپو تاچ لس کارما کر یک شوینده و چربی زدای قوی می باشد که به سرعت و بدون دخالت دست بدنه ماشین را تمیز می کند. برای استفاده از این محصول فقط کافیست مقداری از آن را با آب رقیق نموده و با وسیله مناسب بر روی سطح خودرو اسپری کرده و پس از یک تا دو دقیقه آبکشی نمایید. عدم دخالت دست و قدرت بالا باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما خواهد شد.

 

 خوشبو کننده خودروAir Freshener 

 

خوشبو کننده کابین خودروی کارما کر علاوه بر ایجاد رایحه ای دلپذیر در فضای داخل خودرو، بوی سیگار، بوی ماندگی و دیگر بوهای نامطبوع را نیز از بین می برد.این محصول به صورت اسپری در بسته بندی زیبا
 و با رایحه های گوناگون به بازار عرضه شده است و علاوه بر ماشین در دیگر مکان ها نیز قابل استفاده می باشد. 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب