امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60785 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت اول شهریورماه ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود

خبرایران : هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت سه شنبه اول شهریور در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش افتتاح می‌شود.
هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت اول شهریورماه ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود
به گزارش خبرایران، هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت پس از وقفه‌ای دو ساله و به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از اول تا ۱۸ شهریورماه برگزار می‌شود.
 
در این نمایشگاه علاوه بر حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده از سراسر کشور؛ چندین شرکت خلاق از جمله شرکت ماروک از زیر مجموعه‌های خانه خلاق و نو آوری تم (تجاری سازی محتوا) نیز حضور دارد که در زمینه فروش کالاهای فرهنگی کاراکتر محور ایرانی فعالیت می‌کند.
 
به گفته مهدی یوسف وندی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری تم، ماروک با تشکیل شبکه فروش ۳۶۰ درجه کالاهای فرهنگی ایرانی سعی دارد تا علاوه بر توجه به مخاطبان رده سنی کودک و نوجوان در بحث تهیۀ کالاهای فرهنگی اصیل ایرانی در حوزۀ نوشت افزار، کتاب، اسباب بازی و لوازم جانبی از تولید کنندگان و توزیع مناسب آنها؛ شبکه مناسب و گسترده‌ای را در محصولات با محتوای سالم ایجاد کند.
 
یادآور می‌شود در مجموعه ماروک توجه به انیمیشن‌های مل مل، پسر دلفینی، ایلیا و سایر انیمیشن‌هایی که به شخصیت‌های ایرانی می‌پردازد در جهت تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی توجه ویژه ای شده است.
 
همچنین در فاصله باقیمانده به آغاز هشتمین نمایشگاه پوستر نمایشگاه ایران‌نوشت رونمایی شد. این پوستر با نگاهی به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال قطر است.
 
پوستر این دوره از نمایشگاه را میکائیل براتی طراحی کرده است. همچنین براتی پیش از این سابقه کسب رتبه برتر مسابقه تصویرسازی CG art و همکاری در ساخت پویانمایی‌های فیلشاه، انقراض و فام‌فانی را در کارنامه داشته است.
 
وی همچنین با شبکه‌های تلویزیونی سحر، افق و سلامت نیز در زمینه طراحی شخصیت و تصویرسازی همکاری کرده است. قرار است در این دوره نمایشگاه، بیش از ۱۰۰ تولیدکننده نوشت‌افزار از سراسر کشور حضور داشته باشند.
 
نمایش پویانمایی «پسر دلفینی»، اجرای سرودهای دسته‌جمعی، جشن اهدای نوشت‌افزار، بازی‌های محیطی و کارگاه‌های آموزشی، از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه است.
 
هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، یکم تا هجدهم شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا خواهد بود.
 
همچنین مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با عضویت بیش از ۱۰۰ تولیدکننده، به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب