امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60752 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس حسن کاظمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نسل روز ساخت و ساز در دنیا نسل 7 و در ایران نسل 3 خود را طی می‌کند/ دوره 6 نظام مهندسی استان تهران نقطه عطف صنعت ساختمان بود

خبرایران : مهندس عمران و کارشناس ارشد شهرسازی گفت : : نسل روز ساخت و ساز در دنیا نسل هفتم و در ایران نسل سوم خود را طی می‌کند که در حال عبور از سنتی‌سازی به صنعتی‌سازی است.
نسل روز ساخت و ساز در دنیا نسل 7 و در ایران نسل 3 خود را طی می‌کند/ دوره 6 نظام مهندسی استان تهران نقطه عطف صنعت ساختمان بود

حسن کاظمی مهندس عمران و کارشناس ارشد شهرسازی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نشان دهنده کیفیت و تکنولوژی است.
وی تصریح کرد : نسل روز ساخت و ساز در دنیا نسل هفتم و در ایران نسل سوم خود را طی می‌کند که در حال عبور از سنتی‌سازی به صنعتی‌سازی است.
کاظمی عنوان داشت : حمایت از صنعت ساختمان می‌تواند به پیشرفت کیفیت ساخت و ساز کمک کند.
وی ادامه داد : دوره ششم نظام مهندسی استان تهران نقطه عطفی در این صنعت بوده که خدمات فنی و مهندسی در بهترین شکل خود ارائه می‌شده که در زمان مدیریت بنده بوده است.
مهندس عمران و کارشناس ارشد شهرسازی تاکید کرد : بخشی از فرآیند ساخت و ساز صدور مجوز ساخت و ساز از طرف شهرداری است که خلاف‌های فنی و زیربنایی گرفته می‌شود.
وی درپایان سخنان خود گفت : رعایت موارد ساخت و ساز و نگهداری نیز مدنظر است و همچنین داشتن شناسنامه فنی و ملکی ساختمان نیز از موارد بسیار مهم برای ایمنی ساختمان است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب