امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60720 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه14 مطرح کرد؛ ارتقاء فرهنگ مطالعه با استفاده از ظرفیت کیوسک های مطبوعاتی

خبرایران : شهردار منطقه از ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی منطقه در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت ها و ارتقای فرهنگ مطالعه خبرداد.
شهردار منطقه14 مطرح کرد؛ ارتقاء فرهنگ مطالعه با استفاده از ظرفیت کیوسک های مطبوعاتی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه14،محمد امین سالاری پور شهردار منطقه  با بیان اینکه کیوسک های مطبوعاتی ظرفیت خوبی برای ارتقاء فرهنگ مطالعه هستند، از ساماندهی و  نظارت بر فعالیت کیوسک های مطبوعات در محلات 21گانه منطقه خبرداد.
 
سالاری پور با اشاره به اینکه کیوسک های مطبوعات با هدف ارائه خدمات ویژه برای رشد فرهنگی ، استقرار و راه اندازی شد اما بطور غیر مستقیم متغییرهایی بر آن اثر گذاشته و آن را از کارکردهای تعریف شده آن دور ساخته است، اظهارداشت: این صنف می تواند ضمن تامین درآمد مناسب برای خود، در چرخه اطلاع رسانی نیز موثر باشد.
 
شهردار منطقه با تاکید بر اینکه  در کنار بحث اقتصادی بودن این دکه ها، اما کارکرد فرهنگی مطبوعاتی که در واقع نقش اصلی آنها ست نباید مورد خدشه قرار گیرد، ادامه داد: در این راستا و به  منظور جلوگیری از انحراف و پرداختن به سایر فعالیت‌های صنفی غیرمجاز،  نظارت و اهتمام حوزه ساماندهی شهرداری بر فعالیت این کیوسک ها  اجرایی می شود.
 
وی با اشاره به فعالیت  27 کیوسک مطبوعاتی در محدوده منطقه، بر نظارت بر رسیدگی به وضعیت ظاهری کیوسک ها و  ساماندهی عملکرد  کارکردهای متنوع و گاه متضاد  این صنف برای ارائه خدمات کیفی تر به شهروندان منطقه تاکید کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب