امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 607 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هیات مدیره جدید یونیما انتخاب شد

خبرایران : مجمع عمومی هیات مدیره جدید یونیما برگزار شد که طی آن نصرت کریمی به عنوان عضو افتخاری یونیما معرفی شد.
هیات مدیره جدید یونیما انتخاب شد

به گزارش خبرایران، مجمع عمومی یونیما (اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی، مرکز ایران) شنبه 30 آذرماه در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در ابتدای این مراسم حمیدرضا اردلان رئیس یونیمای ایران گزارشی از فعالیت‌های هیات مدیره یونیما ارایه کرد و سپس اعضای هیات مدیره نصرت کریمی را به عنوان عضو افتخاری یونیما انتخاب کردند.

سپس رای گیری برای انتخاب هیات مدیره جدید و بازرس انجام شد و حمیدرضا اردلان با 232 رای، فرناز بهزادی با 208 رای، پوپک عظیم پور با 194 رای، مجید بوربور با 154 رای، میرآرش مصطفایی با 145 رای، مرضیه محبوب با 144 رای و آزاده پورمختار با 125 رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره جدید انتخاب شدند.

همچنین سلما محسنی اردهاری با 117 رای و امید نیاز با 55 رای به عنوان اعضای علی‌البدل و مریم سعادت با 152 رای به عنوان بازرس اصلی و فرشید بزرگ‌نیا با 54 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

یونیما (UNIMA) عنوان اختصاری "اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی" است که حدود 8 دهه پیش در اروپا تشکیل شد. ایران طی 25 سال گذشته عضو یونیما است و از 4 سال گذشته با تلاش هیات مدیره قبلی عضویت ایران در "اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی" به تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان رسید.

یونیمای ایران بزرگترین یونیمای مرکز ملی جهان به لحاظ تعداد اعضا است و تنها مرکزی در جهان است که 17 دفتر استانی دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب