امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60695 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس یزدان جو در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد ؛

متاسفانه بسیاری از اعضای سازمان نظام مهندسی با بحث‌های صنعتی بیگانه هستند

خبر ایران : مهندس علیرضا یزدان جو گفت : یکی از معضلاتی که از قدیم با آن روبرو بودیم، بیگانگی بسیاری از اعضای سازمان نظام مهندسی با بحث‌های صنعتی بود که خوشبختانه امسال با حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان این رویکرد محقق شده است.
متاسفانه بسیاری از اعضای سازمان نظام مهندسی با بحث‌های صنعتی بیگانه هستند
علیرضا یزدان جو در گفتگو با خبر ایران اظهارداشت : امسال برای اولین سال است که سازمان نظام مهندسی تمام انجمن‌های ساختمانی و امور مرتبط را در کنار خود در سالن اختصاصی نمایشگاه بین‌المللی گرد آورده.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهدافی که ما در معاونت توسعه مهندسی پیگیر آن بودیم، بحث ارتباط و تسهیل کنندگی در صنعت می‌باشد.
یزدانی ادامه داد: همچنین، یکی از معضلاتی که از قدیم با آن روبرو بودیم، بیگانگی بسیاری از اعضای سازمان نظام مهندسی با بحث‌های صنعتی بود که خوشبختانه امسال با حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان این رویکرد محقق شده است.
وی افزود : در خصوص بحث متروپل، باید گفت باید از ظرفیت مهندسین کارآمد برای قرار گرفتن به عنوان مجری ذی‌صلاح استفاده می‌شد.
یزدان جو در پایان سخنان خود کفت : متاسفانه هم اکنون برخی از افراد که فاقد پروانه می‌باشند هم می‌توانند مشغول به کار شوند، در صورتی که متخصصین امر با مجوز و پروانه در سازمان نظام مهندسی وجود دارند که می‌توانند به عنوان مجری ذی‌صلاح فعالیت کنند.
نمایشگاه این فرصت را برای ما فراهم می‌کند تا انجمن‌ها، صنوف و تولیدی‌هایی که مرتبط با صنعت ساختمان هستند را گردآوری کرده تا از توانمندی‌های یکدیگر بهره‌برداری کنند.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب