امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60691 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا قانع درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف ما از شرکت در اولین نمایشگاه معرفی دستاوردهای صنعت ساختمان حذف واسطه‌ها و ارتقای ساخت و ساز در کشور است

خبرایران : مدیر امور تشکل‌های مهندسی، حرفه‌ای و صنفی سازمان نظام مهندسی ساختمانی استان تهران گفت : دراولین نمایشگاه معرفی دستاوردهای صنعت ساختمان با این هدف حذف واسطه‌ها ارتقای ساخت و ساز در کشور حضور داریم.
هدف ما از شرکت در اولین نمایشگاه معرفی دستاوردهای صنعت ساختمان حذف واسطه‌ها و ارتقای ساخت و ساز در کشور است

 حمیدرضا قانع مدیر امور تشکل‌های مهندسی، حرفه‌ای و صنفی سازمان نظام مهندسی ساختمانی استان تهران درگفتگو با خیرایران اظهارداشت : ۲۲ مردادماه به عنوان روز ملی تشکل‌ها است و ۳۰۸ انجمن در سطح کشور داریم که در حوزه ساختمان در حال فعالیت می‌باشند.
وی افزود : در همین زمینه اولین نمایشگاه معرفی دستاوردهای صنعت ساختمان را پایه‌ریزی نمودیم با این هدف که بتوانیم انجمن‌هایی که با ما همکاری دارند را معرفی کنیم تا بدین وسیله واسطه‌ها حذف شوند و شاهد ارتقای ساخت و ساز در کشور باشیم.
قانع تصریح کرد :  ایجاد چنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود که از توان و ظرفیت تخصصی انجمن‌ها که در سطح جامعه مشغول به کار هستند، استفاده شود تا از وقوع فاجعه‌های بزرگی همچون متروپل پیشگیری شود و از مدل‌های جدید جهت ساخت و ساز استفاده کنند که بازدهی و ایمنی بالاتر در مدت زمان کوتاه‌تری دارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب