امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60678 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه‌اندازی مرکز فرآموز سیار سلامت در بوستان های منطقه دو

خبرایران : سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه2 گفت: دو مرکز فرآموز سیار «مرکز آموزش مهارت های رفتاری به کودکان و نوجوانان» در بوستان های پرواز و دلاوران راه اندازی شد
راه‌اندازی  مرکز فرآموز سیار سلامت در بوستان های منطقه دو
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، اکرم رجای با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری در سنین  کودکی و نوجوانانی گفت:  بدین منظور مراکز فرآموز سیار  با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و آموزش غیر مستقیم مهارت های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه برنامه های آموزشی با بهره گیری از طرفیت هنر و بازی اجرا می شود افزود: آموزش رفتارهای مناسب در مواجهه با انواع آسیب‌های اجتماعی و خودمراقبتی از جمله  محورهای مورد توجه در مراکز سیار فرآموز است که برنامه ها متناسب   با دو گروه سنی ۶ تا ۹ و ۹ تا ۱۲ سال،اجرا می شود.
رجای افزود: فرآموز سیار، در قالب یک گروه آموزشی متخصص و هنری با اجرای برنامه هایی  همچون نمایش، قصه‌گویی، مسابقه و ... طی تعامل با مخاطبان، خدمات آموزشی را به گروه هدف ارائه می‌دهد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب