امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6057 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو هيئت مديره بانک كشاورزی؛

سرمايه انساني،فناوري و افزايش رضايت مشتري عامل موفقيت يک سازمان است

خبرایران : عضو هيأت مديره بانک کشاورزي گفت: شناسايي و پذيرفتن واقعيت‌هاي دنياي امروز، از ضرورت‌هاي سازمان‌ها است.
سرمايه انساني،فناوري و افزايش رضايت مشتري عامل موفقيت يک سازمان است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي بانک کشاورزي حشمت اله نظري صبح روز سه شنبه هجدهم شهريور ماه که در ارتباط زنده تصويري با شرکت‌کنندگان در همايش منطقه اي مديريت ارتباط با مشتري(CRM) اين بانک سخن مي‌گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: طي سه دهه گذشته اتفاقاتي رخ داده است که دنيا و بشريت را دستخوش تغييرات کرده است.

وي با بيان اينکه در دنياي امروز قوانين سنتي از بين رفته و قوانين جديد جايگزين آن شده است، گفت: رقابت در شرايط کنوني موجب شده است روزانه هزاران شرکت از بين بروند و شرکت‌هاي جديد جايگزين آن ‌ها ‌شوند.

نظري با اشاره به تغييرات جديد در حوزه علم و فناوري خاطرنشان کرد:درچنين شرايطي بروز يک خطاي کوچک ممکن است يك سازمان را نابود كند.

عضو هيئت مديره بانک کشاورزي به سابقه 81 ساله خدمت اين بانک به بخش کشاورزي اشاره کرد و يادآور شد: در دنياي رقابتي امروز مديريت تضادها (پارادوکس ها ) يک ضرورت است و سازمان‌هايي موفق هستند که بهترين خدمات را با کمترين قيمت ارائه کنند.

نظري اضافه کرد: شناسايي واقعيت‌ها و مقابله با تهديدها در عرصه رقابت دو اصل مهم براي موفقيت سازمان ‌ها به ويژه بانک‌ها است و کساني مي‌توانند در اين عرصه دوام بياورند که به علم روز مجهز باشند .

وي در بخش ديگري از سخنانش؛ سرمايه انساني، فناوري و افزايش رضايت مشتري را سه عامل اصلي براي موفقيت و بقا در عرصه بانکداري دانست و گفت : بسياري از موفقيت‌ها و دستاوردهاي بانک کشاورزي در حوزه‌هاي مختلف به دليل در اختيار داشتن سرمايه انساني مسئوليت پذير است.

نظري در تشريح وضعيت بهره‌گيري بانک کشاورزي از فناوري، به سامانه الکترونيکي مهرگستر اشاره کرد و متذکر شد : بهترين نرم‌افزارها و فناوري در عرصه بانکداري الکترونيک، در اختيار اين بانک است.

عضو هيئت مديره بانک کشاورزي در ادامه سخنانش تصريح کرد: در دنياي امروز ، دوره مشتري مداري سپري شده و افزايش رضايت مشتري جزو عوامل سه‌گانه موفقيت سازمان‌ها است.

وي با بيان اينكه تغيير ساختار بانک کشاورزي با رويکرد توجه به مشتري و افزايش رضايت مشتري انجام شده است ،خاطرنشان کرد: يکي از برجسته‌ترين اقدامات در اين بانک مديريت ارتباط با مشتري (CRM) است.

عضو هيئت مديره بانک کشاورزي با بيان اين که مشتري تفاوت ميان صداقت و تظاهر را به خوبي درک مي‌کند متذکر شد: از روسا و کارکنان شعب انتظار مي‌رود تفکر افزايش رضايت مشتري را در درون بانک نهادينه کنند.

نظري در خاتمه سخنانش، تحمل مشتري و برآورده کردن انتظارات او، آگاهي کارکنان شعب از تمام خدمات و محصولات و گسترش فرهنگ همياري، همدلي و هم فکري در درون شعبه براي پاسخگويي به نيازهاي مشتري در کمترين زمان ممکن را به کارکنان شعب توصيه کرد.

وي ابراز اميدواري کرد: با تلاش همه کارکنان بانک کشاورزي اين بانک ضمن پيشرفت،با تأثيرگذاري و سربلندي به نسل‌هاي آينده تحويل ‌شود.

همايش منطقه اي مديريت ارتباط با مشري (CRM)بانك كشاورزي، هجدهم و نوزدهم شهريور ماه در اروميه برگزار شد.                                  

                                   

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب