امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60560 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اتمام عملیات اصلاح هندسی مسیر جایگاه CNGکوهک در منطقه ۲۲

خبرایران : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از اتمام عملیات اصلاح هندسی مسیر جایگاه CNGکوهک با هدف تردد آسوده شهروندان به این جایگاه سوخت که به عنوان یکی از مهم ترین جایگاه های سوخت CNG غرب تهران به شمار می رود خبرداد.
اتمام عملیات اصلاح هندسی مسیر جایگاه CNGکوهک در منطقه ۲۲

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، سید فرهاد خدابخشی در این باره اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه نسبت به انجام عملیات اجرایی اصلاح هندسی مسیر دسترسی به جایگاه CNG در بلوار کوهک و ایمن سازی مسیر عبور عابرین پیاده پل هوایی عابر واقع درحاشیه جایگاه اقدام کرده است.
وی افزود: تخریب،تملک وتعریض،اجرای جدول وبتن ریزی،اجرای پیاده رو وروکش آسفالت از جمله اقداماتی بوده است که در مدت زمان کوتاه مورد اجرا قرار گرفته است و شاهد تردد آسوده خودروهای شهروندان و همچنین کاهش بارترافیکی صف جایگاه سوخت در بلوار کوهک هستیم.
خدابخشی ادامه داد: رسیدگی به مسیر تردد خودروها به جایگاه سوخت CNGکوهک از خواسته های قدیمی شهروندان و مراجعه کنندگان بوده است که از سوی مدیریت شهری محقق شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب