امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60555 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درمراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛

از ۴پیشکسوت برگزیده ملی صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد

خبرایران : در جریان برگزاری هفدهمین همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تهران از ۴بازنشسته برگزیده ملی صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد.
از ۴پیشکسوت برگزیده ملی صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد
به گزارش خبرایران از  اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این مراسم که با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری، رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس فراکسیون سلامت سالمندان مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از بازنشستگان کشوری در تهران برگزار شد، از ۴پیشکسوت برگزیده ملی در عرصه های «ایثار و فداکاری»، «علوم، آموزش و پژوهش»، «ورزش و تندرستی» و «فرهنگ و هنر» تجلیل شد.
 
براساس این گزارش، «معصومه بیگم آقامیرمحمدی» پیشکسوت آموزش و پرورش، به عنوان برگزیده ملی در محور ایثار و فداکاری معرفی شد. وی مادر شهیدان رضا و علی غیاثوند و همسر شهید غیاثوند است که در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و امور خیریه فعال بوده و در دوران بازنشستگی همچنان در حال خدمت به کشور است.
 
«حسین ملک افضلی اردکانی» پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی نیز در محورعلوم، آموزش و پژوهش به عنوان یکی دیگر از برگزیدگان ملی صندوق بازنشستگی کشوری مورد تجلیل قرار گرفت. وی بنیان گذار شبکه های بهداشت در کشوربوده و چهار دهه خدمت در نظام سلامت کشور را در کارنامه خود دارد. ملک افضلی همچنین برنده مدال درجه۲ خدمت در نظام جمهوری اسلامی وبرنده کتاب سال علوم پزشکی و بهداشت کشور است.
 
«جواد فلفلی» پیشکسوت وزارت آموزش و پرورش دیگر برگزیده ملی بود که در محور فعالیت های ورزشی و تندرستی از او تجلیل شد. فلفلی، سرمربی تیم پنج نفره نابینایان ایران از سال ۸۵ است که قهرمانی پاراآسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی، قهرمانی ۲۰۱۵ آسیاسی ژاپن، نایب قهرمانی مسابقات آسیایی مالزی ۲۰۱۷ و نایب قهرمانی مسابقات آسیایی تایلند ۲۰۱۹ را در کارنامه ورزشی خود دارد.
 
استاد «حسین محجوبی اصیل» از پیشکسوتان جهاد کشاورزی نیز در این همایش، در محور فرهنگ و هنر به عنوان برگزیده ملی معرفی شد. استاد محجوبی، هنرمند و نقاش کشورمان که به «نقاش بهشت» شناخته می‌شود، در سن ۹۲سالگی همچنان به فعالیت‌های هنری ادامه می دهد. وی تجربه نیم قرن فعالیت در عرصه معماری کشورمان را در کنار خلق آثار هنری دارد و  طراح پارک ساعی و برخی دیگر از بوستان های معروف تهران است. دریافت نشان عالی هنر برای صلح و کاندید جایزه بین المللی هانس کریستین اندرسون از دیگر موفقیت های استاد محجوبی در عرصه داخلی و بین‌المللی است.
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب