امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60546 تاریخ انتشار: شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماده باش شبانه روزی نیروهای شهرداری منطقه یک در بارش های اخیر

خبرایران : نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک با هدف ساماندهی آبروها و هدایت آبهای سطحی قبل از آغاز بارش ها به صورت آماده باش شبانه روزی، در سطح معابر شمال تهران حضور یافتند.
آماده باش شبانه روزی نیروهای شهرداری منطقه یک  در بارش های اخیر

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک افشین خدامی سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به گزارشات سازمان هواشناسی و احتمال بارش های شدید فصلی و سیلاب در چند روز اخیر، شهرداران و نیروهای خدمات شهری نواحی، ناظرین، اکیپ های عملیاتی و لایروبی منطقه قبل از شروع بارش ها از چهارشنبه 5 مرداد ماه به صورت آماده باش در میادین، معابر پر تردد و اصلی سطح منطقه حضور یافته و اقدام به کنترل و هدایت آبهای سطحی ناشی از بارش باران نمودند.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون از ۱۶ حوضچه رسوبگیر موجود در منطقه ۱۱ حوضچه رسوب برداری شده و کلیه مسیل ها و شبکه اصلی جمع آوری آبهای سطحی بصورت مستمر هفته ای سه مرتبه پاکسازی شده و بیش از ۹۰۰ تن رسوب و ۴۸۰ تن ضایعات بارگیری و تخلیه شده است و جریان آب روان است.

خدامی تصریح کرد: شهرداری منطقه یک همچنین با بسیج کلیه نیروهای اجرایی، تمامی مسیرهای کوهنوردی و تفرجگاهی را مسدود و رستوران های حاشیه رودخانه ها را به منظور تامین امنیت جانی شهروندان تعطیل نمود، همچنین بوستان های کوهپایه ای محدوده منطقه همچون جمشیدیه، تندرستی و گلابدره و... تا پایان بارش ها تعطیل شد.

این مقام مسئول با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های کشته شدگان سیل امامزاده داوود و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گفت: با وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود در مورخ ۵ مرداد ماه و وارد شدن خسارت های جانی و مالی ، شهرداری منطقه یک سریعاً با تشکیل تیم امدادی متشکل از ۵۰ نفر نیروی انسانی، سه دستگاه بابکت، یک دستگاه بیل بکو، دو دستگاه خاور ،یک دستگاه جرثقیل و یک تانکر به محل حادثه اعزام و به یاری شهروندان عزیز آن منطقه شتافت ،ضمن اینکه کماکان تیم مورد نظر در محدوده سیل‌زده مشغول به خدمت رسانی هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب