امروز: جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60532 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وحید محمودیان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت دانش بنیان ایفا فرازآوینا (AVICO) تولید کننده دستگاه های اتوکلاواست/ دستگاه‌ اتوکلاو «ایفا فرازآوینا» فرآیند استریل را با رعایت تمامی استانداردها در6 دقیقه کامل انجام می دهد

خبرایران : مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایفا فراز آوینا (AVICO) گفت : ما درشرکت دانش‌بنیان«ایفا فرازآوینا»دستگاه‌ اتوکلاوی ساخته ایم که فرآیند استریل را با رعایت تمامی استانداردها درمدت زمان 6 دقیقه کامل انجام می دهد.
شرکت دانش بنیان  ایفا فرازآوینا (AVICO) تولید کننده دستگاه های اتوکلاواست/ دستگاه‌ اتوکلاو «ایفا فرازآوینا» فرآیند استریل را با رعایت تمامی استانداردها در6 دقیقه کامل انجام می دهد

وحید محمودیان مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایفا فراز آوینا (AVICO) در گفتگو با خبرایران اظهارداشت:شرکت دانش بنیان ایفا فراز آوینا درراستای ارج نهادن به کالای ایرانی و ارتقای کیفی تولیدات ملی 30سال تجربه درپژوهش وتولید دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی درایران دارد.
محمودیان تصریح کرد :یکی ازمشکلاتی که درحین عمل جراحی برای عوامل و همچنین جراح متخصص و پزشک وجود دارد، بحث افتادن وسیله و ابزار جراحی ازدست پزشک بر روی زمین است. که قاعدتا این امرباعث آلوده شدن ابزار جراحی شده وامکان و ادامه جراحی رابا مشکل مواجهه می کند. به همین دلیل به سرعت باید این ابزار ضدعفونی شوند چراکه درعمل جراحی  ثانیه ها بسیار مهم هستند.
وی عنوان داشت: ماندن بیمار درشرایط بیهوشی، خطرات وعواقب زیادی برای بیمارو همچنین مشکلات زیادی برای جراح دارد. ضمن اینکه عمق و وسعت جراحی و باز بودن محل زخم، شرایط را برای عفونت و عارضه‌های بعدی مساعدترخواهد کرد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایفا فرازآوینا تاکید کرد: برای حل این مشکل دستگاه‌های اتوکلاو به کمک صنعت پزشکی آمده است.اتوکلاو ازمهمترین دستگاه هاو تجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد که با استفاده ازحرارت بخار آب تحت فشار،جهت استریل نمودن (سترون سازی) کاربرد دارد. درواقع با بهره‌گیری از رابطه مستقیم میان دما و فشار، پا رااز ضدعفونی کردن فراترگذاشته وبرای حذف عواملی بیماری زا، تجهیزات را استریل می‌کنند.
وی ادامه داد :به طوررایج امروزه دستگاه‌های اتوکلاوی دربیمارستان‌ها، سالن های آرایش، مطلب های پزشکی و کلینک های زیبایی کارآرایی دارند. اتوکلاوهای مختلفی در دنیا تا کنون ساخته شده اند ومدت زمانی بین 35 تا 40 دقیقه برای کامل کردن فرآیند استریل کردن تجهیزات، صرف می‌کنند. این مدت زمان استریل کردن تجهیزات توسط دستگاه های اتوکلاو در کشور آلمان تا 11 دقیقه کاهش یافته است.
محمودیان خاطرنشان کرد :ما درشرکت دانش‌بنیان«ایفا فرازآوینا»دستگاه‌های اتوکلاوی ساخته ایم که به کمک صنعت پژشکی کشورمان آمده است. درواقع نمونه ایران‌ساخت این دستگاه فرآیند استریل را با رعایت تمامی استانداردها و درمدت زمان 6 دقیقه کامل انجام می دهد. ما درشرکت دانش‌بنیان«ایفا فرازآوینا»با مطالعات تخصصی و تکیه به دانش فنی بومی، توانستیم دستگاهی بسازیم که با کاهش زمان فرآیند استریل، تمامی استانداردها استریل ابزار های پزشکی را رعایت می دهد.
وی افزود :یکی ازمعضلات بیمارستانهای مااین است که چندین هزارتخت بیمارستانی در بیمارستان‌های کشوربه دلیل عفونت بیماران همیشه اشغال می شوند و درواقع تخت خالی معضل بیمارستانهای ماست.کاهش مدت زمان بستری بیماران به واسطه حذف عفونت از فرآیند درمان، علاوه بر این که نیاز به تخت بیمارستانی را تا15درصد کاهش می‌دهد، زمینه‌ساز صرفه جویی کلان در هزینه دارو و درمان، نگهداری و پرسنل بیمارستانی نیزخواهد شد.
محمودیان اضافه کرد: درشرکت دانش‌بنیان«ایفا فرازآوینا» تلاش کردیم که بهترین نوع از دستگاه های مذکور را با فناوری جدید و امکانات کاربری بهتر به جامعه پزشکی تقدیم کنیم .تاجایی که اتوکلاوهای تولیدی Class B این شرکت در مدل های SUN و SUN Plus و CUBIC و FLASH با ظاهری متفاوت، با دارا بودن سیستم خلاء و گذراندن موفقیت آمیز کلیه تست های فنی عرضه می شود. درواقع مدل ایرانی کلاوها ما 6 دقیقه زمان می برند وباعث می شوند که خیال جراح و متخصص از عفونت حین عمل جراحی راحت شود.  
وی ابرازداشت : اتوکلاوهای تولیدی Class B این شرکت در مدل  های SUN و SUN Plus و CUBIC و FLASH با ظاهری متفاوت، با دارا بودن سیستم خلاء و گذراندن موفقیت آمیز کلیه تست های فنی، حداکثر نفوذپذیری بخار و انجام کامل سیکل های استریلیزاسیون، همچنین کاربری آسان، قابلیت نصب پرینتر سر خود و ثبت مکتوب سیکل های کاری، کاملاً قابل رقابت با نمونه های خارجی مشابه در بازار می باشند.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایفا فرازآوینا درپایان سخنان خود گفت : درکنار تولید انواع دستگاه های اتولاو ما ماسک سه لایه جراحی پزشکی را نیزتولید می کنیم که لایه اول اسپان باند با گرماژ 25 و لایه میانی ملت بلون با گرماژ25 و لایه اخر اسپان باند با گرماژ25 است و توسط دستگاه بدنه زن تمام اتوماتیک که سه لایه رول تبدیل به بدنه ماسک می گردد را تولید می کنیم.

 

    کارخانه : اصفهان، شهرک صنعتی سه راهی مبارکه، انتهای خیابان هفتم، خیابان ششم اصلی، پلاک 16 

-    تلفن کارخانه: 2-52373900 – 36619999 – 52373101 -031   فکس کارخانه : 52373943 – 031 

-    تهران 1 : خیابان آزادی، روبری دانشکده دامپزشکی، پاساژ کاوه، جنب بانک ایران زمین

-   تهران 2: خیابان آزادی نرسیده به تقاطع نواب ساختمان مرکز تجهیزات دندانپزشکی سینا سنتر طبقه ششم واحد ۶۰۴

-    تلفن دفتر تهران :  61951 و 29-66591027 – 021  فکس : 66581729 – 021

-   نمایندگی شیراز: خیابان انقلاب، کوچه 14پلاک50
        کد پستی: 7173777487
        تلفن:  07132323405و 07132361171

 

محصولات :

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب