امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60510 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درگفتگو با خبرایران اعلام شد؛

صنایع غذایی افق پامچال به کشورهای عراق، آلمان و روسیه صادرات دارد/ محصولات افق پامچال بجزنمک ازماده نگهدارنده استفاده نمی کند/ شعار افق پامچال تضمین کیفیت می‌باشد/ به دلیل احترام به مشتری، در فصول گرانی گوجه فرنگی اجازه فروش نداریم

خبرایران : مدیریت کارخانه افق پامچال گفت : محصولات صنایع غذایی افق پامچال باکیفیت ، سالم و دارای استاندارد بوده و به کشورهای عراق، آلمان و روسیه نیز صادرات دارد.
صنایع غذایی افق پامچال به کشورهای عراق، آلمان و روسیه صادرات دارد/ محصولات افق پامچال بجزنمک ازماده نگهدارنده استفاده نمی کند/ شعار افق پامچال تضمین کیفیت می‌باشد/ به دلیل احترام به مشتری، در فصول گرانی گوجه فرنگی اجازه فروش نداریم

قاسم مبرا مدیریت کارخانه افق پامچال  درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : سالیان زیادی است که در صنایع تبدیلی کشاورزی در زمینه تولید ترشی، زیتون، رب، سمنو، مربا مشغول فعالیت هستیم.

وی تصریح کرد: محصولات ما بقدری باکیفیت و سالم و دارای استاندارد می‌باشد که مشتریان رضایت کامل و تقاضای بالا دارند .

مبراافزود : کارخانه افق پامچال به کشورهای عراق، آلمان و روسیه نیز صادرات دارد.

 

 

 
 khabareiran.ir

 

مدیرکنترل کیفیت افق پامچال: یکی ازمزیت‌های محصولات افق پامچال عدم استفاده ازماده نگهدارنده بجزنمک می‌باشد

 

زهرامبرا مدیرکنترل کیفیت شرکت صنایع غذایی افق پامچال درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: زمینه فعالیت ما در زمینه کمپوت و کنسرو، مربا و سمنو می‌باشد.

وی افزود : همچنین دو نوع خیارشور تخمیری (با ۳۰ سال قدمت) و کنسروی تولید می‌کنیم. ضمن اینکه سیاست شرکت همواره بحث از مزرعه تا خانه بوده و در همین زمینه بذر محصول و سایر وسایل جانبی را به همراه مشاوره به کشاورز تحویل داده تا محصول راحت‌تر و با کیفیت بیشتر تولید شود.

مبرا تاکید کرد : همانطور که می‌دانید، یک محصول زمانی کیفیت مناسب دارد که در سه مرحله کیفی «ماده اولیه با کیفیت»،« فرآیند باکیفیت»و« محصول باکیفیت» قرارداشته باشد. یکی از مزیت‌های محصولات ما این است که تاکنون از هیچ‌گونه ماده نگهدارنده بجز نمک استفاده نشده و صددرصد ارگانیک می‌باشد.

وی درپایان سه=خان خود گفت: با وجود گران شدن قیمت سیر، هیچگاه از کیفیت آن نکاستیم.

 

 khabareiran.ir

مدیر تولید افق پامچال: شعار ما تضمین کیفیت می‌باشد

پارسا مبرامدیر تولید کارخانه افق پامچال نیز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شعار ما تضمین کیفیت می‌باشد.

وی ادامه داد : انواع محصولات ما شامل: شوریجات، ترشیجات، مرباجات و کنسروجات می‌باشد. بخش R&D ما بسیار فعال و در حال گسترش و تنوع محصولات می‌باشد.

مدیر تولید کارخانه افق پامچال ابرازداشت : همواره سعی و تلاش ما افزایش کیفیت، طعم و سلامت محصول بوده که در نهایت رضایت مشتری را بدنبال دارد.

 

 khabareiran.ir

به دلیل احترام به مشتری، در فصول گرانی گوجه فرنگی اجازه فروش نداریم

مدیرفنی کارخانه افق پامچال نیز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: در تولید رب گوجه‌ها را با دمای ۱۴۰ درجه و در شرایط خلاء پخت می‌کنیم و به همین دلیل رنگ رب روشن می‌ماند.

وی ادامه داد : این رب در دو نوع قوطی و شیشه‌ای با استاندارد بالا تولید می‌شود. ما به دلیل احترام به مشتری، در فصول گرانی گوجه فرنگی اجازه فروش نداریم و فقط با قیمت ثابت و مصوب رب را به فروش می‌رسانیم.

 

 آدرس کارخانه: جاده قدیم طوس، منطقه خوش هوا
آدرس دفتر فروش: مشهد، بلوار سید رضی پنجم، نبش ۵۵.۶
 

شماره تماس: ۰۹۱۵۱۱۱۳۶۲۷

تلفن : ۰۵۱۳۲۶۲۶۶۰۱

فکس : ۰۵۱۳۲۶۲۶۵۸۸

ایمیل : pamchal_food_industry@yahoo.com

 

تلفن: ۳۶۰۳۰۲۴۴

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب