امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6051 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در آستانه بازگشایی مدارس ؛

طرح مدرسه سبز در مدارس منطقه 11 اجرایی شد

خبرایران:شهردار منطقه 11 در راستای طرح استقبال از مهر از افتتاح طرح مدرسه سبز در دو مدرسه پسرانه و دخترانه این منطقه خبر داد.
طرح مدرسه سبز در مدارس منطقه 11 اجرایی شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، مهران اعتمادی با اعلام این خبر اظهار داشت: عمده محور های اداره محیط زیست در طرح استقبال از مهر؛ آموزش و اطلاع رسانی در خصوص آلودگی هوا، بهینه سازی مصرف آب و کاهش آلایندگی آب و بهینه سازی مصرف انرژی است.

اعتمادی از افتتاح طرح مدارس سبز خبرداد و افزود: طرح مدارس سبز در مدرسه راهنمایی دخترانه شایسته و راهنمایی پسرانه شریعتی واقع در ناحیه 3 منطقه اجرا می شود.

شهردار منطقه 11 با اشاره به برگزاری کارگاهای آموزشی در این دو مدرسه افزود: کارگاه آموزشی با موضوع راه های کاهش آلاینده های هوا، راهکارهای کاهش مصرف آب و مواد آلاینده های آب و خاک ناشی از زندگی روزمره و راهکارهای کاهش آن ها و راهکارهای کاهش مصرف انرژی در مدارس شایسته دخترانه و شریعتی پسرانه برگزار می شود.

شایان ذکر است با استفاده از تبلیغات محیطی با شعار" به محیط زیست شهرمان تهران مهر بورزیم "اطلاع رسانی و آموزش های لازم در آستانه بازگشایی مدارس انجام شده است و 100 نسخسه کتاب آموزشی با موضوع آلودگی هوا، آب و انرژی در هریک از مدارس نام برده توزیع خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب