امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6050 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آخرين مهلت باز ثبت نام و بیمه تکمیلی درمان صندوق حمايت از نويسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان

خبرایران: نويسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان در راستاي اهداف نوين صندوق و پالايش اعضاء، در صورتي كه از ابتداي سال جاري نسبت به باز ثبت نام در صندوق اقدام نكرده اند، هر چه سريعتر تا پانزدهم مهرماه 1393 به پايگاه اينترنتي صندوق مراجعه نمايند.
آخرين مهلت باز ثبت نام و بیمه تکمیلی درمان صندوق حمايت از نويسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، به اطلاع كليه اهالي قلمي كه تاريخ عضويت ايشان در صندوق حمايت از نويسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان قبل از سال 93 مي باشد مي رساند، در راستاي اهداف نوين صندوق و پالايش اعضاء، در صورتي كه از ابتداي سال جاري نسبت به باز ثبت نام در صندوق اقدام نكرده اند، هر چه سريعتر تا پانزدهم مهرماه 1393 به پايگاه اينترنتي صندوق به آدرس صندوق www.honarcredit.ir مراجعه نمايند.

لازم به ذكر است اعضاي جديد طبق روال گذشته پس از دريافت معرفينامه از موسسه خانه كتاب معرفي خواهند شد.

همچنين نام نويسي بیمه تکمیلی درمان تا پايان شهريور ماه 1393 تمديد شد. لذا افرادي كه تاكنون موفق به ثبت نام نشده اند در صورت احراز شرايط كه در راهنماي عضويت قيد شده است هر چه سريعتر نسبت به نام نويسي غير حضوري و آنلاين از پايگاه اينترنتي صندوق به آدرس www.honarcredit.ir مراجعه و اقدام فرمايند. لازم به يادآوري است اين مهلت مجداداً تمديد نخواهد شد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب