امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60495 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آموزش شیوه های پرورش و نگهداری گیاه زیر سایه برج میلاد

خبرایران : شیوه‌های نگهداری و پرورش گیاهان در فضای باز برج میلاد به شهروندان آموزش داده می‌شود.
آموزش شیوه های پرورش و نگهداری گیاه زیر سایه برج میلاد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، محسن مجدآبادی ، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: یک دوره آزمایشی، پرورش و نگهداری از گل‌ها و گیاهان در حاشیه برج میلاد برگزار شد که شهروندان زیادی از آن استقبال کردند. به همین دلیل در تفاهم نامه‌ای با مسئولان برج پیش‌بینی شد تا این دوره‌ها افزایش یاید. 
 مجدآبادی با اشاره به حضور جمع زیادی از مردم در روزهای مختلف برای بازدید از برج گفت: به منظور بهره‌مندی گردشگران از دوره‌های آموزشی، مطالب کوتاه درباره انواع گل و گیاه، چگونگی پرورش ونگهداری‌شان آرائه می‌شود. 
به گفته وی ه اگر سؤالی درباره گیاهان خود داشته باشند، کارشناسان مشاوره می‌دهند و حتی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به کلینیک‌های منطقه معرفی می‌شود.
وی درباره مدت زمان برپایی دوره‌ها هم گفت: کلاس‌ها برای ۵۰ جلسه پیش‌بینی شده که شامل روزهای یکشنبه و سه شنبه می‌شود. ساعت برگزاری هم یکشنبه‌ها ساعت ۱۱ صبح و سه شنبه‌ها ساعت ۱۸ است. 
رئیس اداره فضای سبز منطقه 2 گفت :: در حال حاضر 3مرکز  کلینیک آموزش و پرورش گل و گیاه در محلات  مرزداران، سعادت آباد و ستارخان پذیرای شهروندان برای ارائه خدمات آموزشی به شهروندان است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب