امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60484 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید مرتضی روحانی مطرح کرد؛

کاهش زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان از اولویت های منطقه ۱۶ است

خبرایران : سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، با حضور رضا ناصری رئیس سامانه مدیریت شهری نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، به همراه معاونین و مدیران شهری منطقه از سایت پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران، به صورت مستقیم به پیام های شهروندان پاسخ داد و ضمن بررسی، رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار داد.
کاهش زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان از اولویت های منطقه ۱۶ است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ وی سامانه مدیریت شهری نظارت همگانی را فضایی برای تحقق اهداف مدیریت شهری برشمرد و پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواست های حضوری آنان، مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیری های مدیریت شهری و شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه های مدیریت شهری را از رویکردهای اصلی سامانه ۱۳۷ پلاس عنوان کرد.

🔸 وی افزود: ارجاع تمام تماس‎های شهروندان، بروزرسانی دستورالعمل نظارت و رسیدگی در سامانه و ابلاغ آن به تمام مدیران حوزه های مختلف بررسی شده است تا از این طریق موضوعاتی که از نظر زمانی و موضوعی و حوزه‌ای مورد ابهام بوده برای حوزه های اجرایی و پاسخگو تعیین تکلیف شود، این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر نموده و با تلاش‎های صورت گرفته و همت جمعی همکاران در این منطقه، درخواست‎های شهروندان در تمامی حوزه‎ها بررسی و به درخواست‎های آن ها رسیدگی می شود که از یک سو اصلاح فرآیندها و از سوی دیگر ارتقای سطح توقعات عمومی را نشان می دهد.

🔸 شهردار منطقه ۱۶، به تقریباً بیش از ۱۰۰ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ داد و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کرد و شایان ذکر است در گزارش ارائه شده موضوع خدمات شهری از پر تکرارترین تماس ها بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب