امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60467 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور بیش از 2000 هزار نفرازعاشقان اهل البیت علیه السلام ؛

مراسم جشن بزرگ عید غدیر با حضور قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و جهان عباس فتحی برگزارشد

خبرایران : مراسم جشن بزرگ عید غدیر با حضور«عباس فتحی» قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و جهان ،«حسین نوازی» قهرمان نوجوان کشورو بیش از 2000 هزار نفرازعاشقان اهل البیت علیه السلام درتفرجگاه حضرت خضرنبی علیه السلام شهراکبرآباد، استان فارس شهرستان کوار برگزار گردید.
مراسم جشن بزرگ عید غدیر با حضور قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و جهان عباس فتحی برگزارشد

به گزارش خبرایران، مراسم جشن بزرگ عید غدیر با حضور«عباس فتحی»  قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و جهان ،«حسین نوازی» قهرمان نوجوان کشورو بیش از 2000 هزار نفرازعاشقان اهل البیت علیه السلام درتفرجگاه حضرت خضرنبی علیه السلام شهراکبرآباد، استان فارس شهرستان کوار برگزار گردید.
بنابراین گزارش، دراین مراسم باشکوه سپس از سخنرانی امام جمعه اکبر آباد واجرای گروه سرود شمیم یاس ورزش زور خانه ای و مرشد خوانی همراه بود، «عباس فتحی» قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و جهان اظهارداشت: بنده در اواخر مهرماه 1401 در مسابقات جهانی در کشورروسیه حضور خواهم داشت و به امید خدا  با یک‌ رکورد فوق‌العاده دنیا را شگفت زده و طلای جهانی خود را تقدیم به یک جانباز معلول یا شهدای اکبراباد خواهم کرد.
وی ادامه داد : امیدوارم شرمنده شهدا نشوم ، چرا که ما هرچه داریم از شهدا است و جا دارد که دراینجا یک تشکر ویژه از کسانی داشته باشم که این مراسم بزرگ و زیبا را بر پا کردند .همچنین از تمام دوستانی که با دلگرمی بنده حقیر را تا آخرین لحظه حمایت کردند ، تیز تشکر و قدردانی دارم.
فتحی تصریح کرد :اعتقادم براین است که طلای جهانی لایق شهدا است و به امید خدا با سربلندی و به عشق مردم شهرم اکبرآباد طلای جهان را تقدیم به شهدا خواهم کرد. ضمن اینکه من فقط امیدم به خدا و دلگرمی های مردم است ، اکبرآباد به عنوان شهرو زادگاهم سرشار از استعداد است و امیدوارم در آینده ورزشکاران  اکبرآباد با حمایت بیشتر بتوانند در عرصه های مختلف استانیو کشوری و جهانی دیده شوند.
وی ابرازداشت : ورزش تنها راه سلامت و سالم ماندن دراین وضعیت نابسامان جامعه است . فرزندان خود را به ورزش تشویق کنید تا به سمت راه های ناسالم کشیده نشوند. اهمیت دادن به ورزش بهترین راهی است که پدر ومادرها می توانند امنیت فرزندان خود را تأمین و به علایق فرزندان خود بیشتراهميت دهند.

 

نشست خبری جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ»
 
نشست خبری جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ»
 
نشست خبری جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ»
 
نشست خبری جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ»
 
نشست خبری جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ»


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب