امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60458 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

صنایع شیر ایران در «مهمونی ۱۰کیلومتری» غدیر درخشید/ استقبال کم نظیر مردم از سفره مهمونی پگاه

خبرایران : شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با برپایی غرفه پذیرایی و اهدای هدایا در جشن مردمی مهمونی ۱۰ کیلومتری مشارکت کرد.
صنایع شیر ایران در «مهمونی ۱۰کیلومتری» غدیر درخشید/ استقبال کم نظیر مردم از سفره مهمونی پگاه
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در روز عید غدیر، سفره مهمونی پگاه در میدان ونک تهران گسترده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان شهروندان تهرانی بود که با استقبالی کم نظیری روبرو شد. 
 
🔸گفتنی است، مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، با حضور  ۶۰۰ مجموعه، حد فاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا چهار راه پارک‌وی برگزار شد که غرفه پگاه حدود ۲ ساعت بیشتر از زمان بندی مراسم به بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم تهران خدمت رسانی کرد.
*پذیرایی شیرین پگاه*
🔹صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه این مجموعه در سفره خود انواع  آبمیوه های پگاه(پدیده)، نوشیدنی های رادلر و شیرهای طعم دار استریل را به همراه کیک برای میزبانی شهروندان قرار داده بود و علاوه بر این، با اهدای هدایای تبلیغاتی و بادکنک به کودکان یکی از ایستگاه های پر ازدحام مردم در این جشن بود.
 
🔸در این برنامه علی اصغر محمدپور مدیرعامل و جمعی از مدیران و همکاران صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه نیز با حضور در غرفه‌های پگاه از شهروندان پذیرایی کردند.
 
🔹گفتی است، شرکت‌ها و شعب تابعه پگاه نیز در بیش از ۳۰ ایستگاه در سراسر کشور با برپایی ایستگاه صلواتی نسبت به برپایی جشن غدیر اهتمام داشتند.
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب