امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60404 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جلال سرلک در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پالوسانتو (palosanto) بزرگترین مجموعه تولید کننده مبلمان کلاسیک در استان اصفهان است / محصولات پالوسانتو در ۷ مدل متنوع ، کیفیت بالا ، ۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند

خبرایران : مدیرعامل مجموعه پالوسانتو (palosanto)گفت : سبک مجموعه پالوسانتو در تولید مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک بوده و دراین حیطه ۱۴ سال سابقه کاری داریم.ضمن اینکه مجموعه ما بزرگترین مجموعه تولید مبلمان کلاسیک در استان اصفهان هستیم.
پالوسانتو (palosanto) بزرگترین مجموعه تولید کننده مبلمان کلاسیک در استان اصفهان است / محصولات پالوسانتو در ۷ مدل متنوع ، کیفیت بالا ،  ۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند

جلال سرلک مدیرعامل مجموعه پالوسانتو درگفتگو با خبرایران اظهارداشت؛ از سال 1387 در زمینه تولید مبلمان منزل مشغول به فعالیت شده تا به امروز تلاش کردیم که بتوانیم محصولات با کیفیتی را برای خانواده های شریف ایران به تولید برسانیم .
سرلک تصریح کرد : سبک مجموعه پالوسانتو در تولید مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک بوده و دراین حیطه ۱۴ سال سابقه کاری داریم.ضمن اینکه مجموعه ما بزرگترین مجموعه تولید مبلمان کلاسیک در استان اصفهان است و در حال حاضر با ۳۰ پرسنل بصورت مستقیم و ۷۰ پرسنل بصورت غیر مستقیم مشغول به کار هستیم.
وی عنوان داشت : امسال نیز دومین سال حضور ما در در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان درتهران است و تلاش داریم تولیدات مان را به بازارهای جدیدتر معرفی کنیم.
مدیرعامل مجموعه پالوسانتو تاکید کرد : تنوع محصولات پالوسانتو تا سال گذشته بالغ بر ۲۵ نوع بود که طی تصمیمات اتخاذ شده، این تعداد را به ۷ مدل کاهش داده‌ایم تا بتوانیم کیفیت بهتری را ارائه دهیم.
وی ادامه داد : همچنین، محصولات ما در شهرهای شیراز، قزوین، رشت، اصفهان و ... به فروش می‌رسد.
سرلک خاطرنشان کرد : متاسفانه تورم تاثیر منفی بر قیمت نهایی محصول گذاشته است، ولی همواره سعی داریم خود را با شرایط موجود وفق دهیم تا منجر به کاهش حاشیه سود شود. چرا که در صنعت مبلمان گزینه های متعددی برای مشتریان مهم است، از این بین کیفیت مبل ،  تحویل به موقع و مدل های جدید و چشم نواز سفارشات اهمیت بالایی دارد.  
وی درپایان سخنان خود گفت : محصولات ما به کل کشور توسط نماینده فروش به همراه ۲ سال گارانتی بی قید و شرط و ۵ سال خدمات پس از فروش ارسال می شوند و همیشه بر این نکته مهم تاکید داشته ایم که باید برای رسیدن به هدف تلاش کرد ونباید اینقدر درجا زد و کپی کاری انجام داد. بلکه باید همیشه خلاقیت و نواوری سرلوحه کسب و کارمان باشد.

سایت :

palosantofurniture.com

اینستاگرام :

palosanto.ir

آدرس شعبه مرکزی :

اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان بسیج،‌ کوچه 139ُ پلاک ۲

تلفن :

 

 

مبلمان کلاسیک پالوسانتو:

مدل های چشم نواز و متفاوت مبل کلسیک و نئوکلاسیک، هنردست مردان پالوسانتو.
 
مبل کلاسیک مدل برنو

مدل برنو

خرید مبلمات را به بهترین خرید زندگی ات تبدیل کن

مدل پیچک

منحصر بفرد ترین انتخابی که می‌توانید داشته باشید.

مدل عرشیا

راحته اما راحتی نیست!

مدل چکاوک

شما تصور کنید ما میسازیم

مبل مدرن، مدل شروین

مدل شروین

شروین یک میزبان خوب برای مهمانان شما

مدل کارمن

جذاب دوست داشتنی

مدل ونوس

ونوس برای آن هایی که دنبال یک مبل خاص و با ابهت هستند

 
 
 

مدل آنیل

بشین، یکم خستگی هاتو بدر کن!

مدل لوتوس

من بدین خوبی و زیبایی ندیدم مبل را

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب