امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60402 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افسانه دزواره‌ای درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بالینکو با تولید محصولات باکیفیت و ماندگار به حفظ محیط زیست می‌اندیشد/ محصولات بالینکو با 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد

خبرایران : مدیر برند شرکت مبلمان بالینکوگفت : هدف ما در شرکت بالینکو علاوه بر اینکه نگاه مشتری محترم شمرده می‌شود، با تولید محصولاتی باکیفیت ، زیبا، با دوام بالا و ماندگار، به حفظ محیط زیست نیز می‌اندیشیم.
بالینکو با تولید محصولات باکیفیت و ماندگار به حفظ محیط زیست می‌اندیشد/ محصولات بالینکو با 2 سال ضمانت و  10 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد

افسانه دزواره‌ای مدیر برند شرکت مبلمان بالینکو درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت بالینکو در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان با شعار «به سلیقه شما به سبک بالینکو» شرکت کرده است.
دزواره‌ای تصریح کرد :هدف ما در شرکت بالینکو علاوه بر اینکه نگاه مشتری محترم شمرده می‌شود، با تولید محصولاتی باکیفیت ، زیبا، با دوام بالا و ماندگار، به حفظ محیط زیست نیز می‌اندیشیم.
وی ادامه داد : ما، علاوه بر طراحی محصول، به طراحی و چیدمان فضای اتاق هم می‌پردازیم.
دزواره‌ای تاکید کرد : همچنین، در این غرفه با الهام از باغ ذن، پرفورمنسی طراحی نمودیم که هدف از آن اجرای مدرنیته در عین سادگی است که به حفظ آرامش روح انسان کمک شایانی می‌کند.
وی افزود : از آنجا که بالینکو نگاه به مشتری دارد، به طراحی محیط خانه همراه با حفظ آرامش خاطر می‌پردازد که با نفوذ در ضمیر ناخودآگاه بتوانند با کیفیت بالاتری زندگی کنند.
دزواره‌ای ابرازداشت: محصولات بالینکو مجموعه ای شامل مبلمان تخت خوابشو، مبلمان مدرن، صندلی راحتی، میز و قفسه می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه ایران و ترکیه تولید می شود. ضمن اینکه محصولات ما شامل 2 سال ضمانت بوده و با 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

سایت :

ballinco.com

اینستاگرام : 

 ballinco_vip

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب