امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6037 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاري دومين جشن كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران در شيراز

خبرایران : جشن اعضاي فعال كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران همزمان با سالروز تاسيس اين بانك در 20 شهريور سال جاري با حضور بيش از 350 نفر از فعال‌ترين اعضاي اين كانون به همراه خانواده‌هاي آنها در شيراز شهر شعر و غزل فارسي برگزار شد.
برگزاري دومين جشن كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران در شيراز

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در اين مراسم كه در فضاي شاد و صميمي و با هنرنمايي گروه رنگين‌كمان و مجريان بنام صدا و سيماي استان فارس انجام شد از فعالان كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران در اين استان كه بيشترين امتياز را كسب كرده بودند تقدير به عمل آمد.

كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران با هدف آموزش مفاهيم اقتصاد، پول، سرمايه و فرهنگ‌سازي استفاده از خدمات نوين بانكي به كودكان و نوجوانان راه‌اندازي گرديده و در كنار ترغيب آنان به استفاده از خدمات غيرحضوري بانكي، شرايط بهره‌مندی از تسهيلات خرد جهت برطرف نمودن برخي نيازهاي نوجوانان عزيز را فراهم مي‌آورد.

در حال حاضر بالغ بر 140 هزار نفر، در كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران عضو هستند كه 57 درصد پسر و 43 درصد دختر مي‌باشند. 62 درصد اعضاي كانون جوانه‌ها در گروه سني 5 الي 15 سال قرار دارند.

رتبه‌هاي اول اعضاي فعال كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران متعلق به استان‌هاي خراسان رضوي، آذربايجان غربي و فارس مي‌باشد.

نشاني كانون جوانه هاي بانك ملي ايرانkids.bmi.ir  مي باشد.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب