امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60351 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در مراسمی با حضور مسئولان؛

بزرگترین رویداد تخصصی - بین المللی آسانسور و پله برقی افتتاح شد

خبرایران : یازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی در مراسمی با حضور برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، عبداللهی،رئیس اتاق تعاون ایران و رازدار، مدیر عامل نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران آغاز بکار کرد.
بزرگترین رویداد تخصصی - بین المللی آسانسور و پله برقی افتتاح شد

به گزارش خبرایران؛ گروههای کالایی این نمایشگاه شامل:  آسانسور، جرثقیل و بالابرهای زنجیری، لیفتراک و سایر لیفت ها، نصب و راه اندازی، قطعات و متعلقات، هوشمند سازی، فناوری نوین نشریات تخصصی و صنایع مرتبط است.

 یازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی با مشارکت 129 شرکت داخلی و نمایندگی های شرکت های خارجی در فضایی به مساحت 11/200 متر مربع در سالن های 31، 35، 38، 41، a38 ، b38 دایر است.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 تا 15 از تاریخ چهاردهم الی هفدهم تیر ماه به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند. گفتنی است این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب