امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60346 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

صلاح شرافت درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

لباس ورزشی شرافت کیفیت بالایی دارد / شرکت شرافیت به تولید پوشاک و لوازم ورزشی مثل دو و میدانی، شنا و بصورت تخصصی در حوزه بدنسازی می‌پردازد

خبرایران : مدیرعامل شرکت شرافیت گفت : شرکت شرافیت در چهارمین سال فعالیت خود به تولید پوشاک و لوازم ورزشی مثل دو و میدانی، شنا و بصورت تخصصی در حوزه بدنسازی می‌پردازد..
لباس ورزشی شرافت کیفیت بالایی دارد / شرکت شرافیت به تولید پوشاک و لوازم ورزشی مثل دو و میدانی، شنا و بصورت تخصصی در حوزه بدنسازی می‌پردازد

صلاح شرافت مدیرعامل شرکت شرافیت درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: امسال اولین سالی است که در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی شرکت کرده‌ایم.
وی افزود : شرکت شرافیت در چهارمین سال فعالیت خود به تولید پوشاک و لوازم ورزشی مثل دو و میدانی، شنا و بصورت تخصصی در حوزه بدنسازی می‌پردازد.
شرافت عنوان داشت : محصولات ما به لحاظ کیفیت رتبه بالایی دارد و دارای شعبات مختلف پخش در شهرهای کشور می‌باشیم.

 

ارتباط با ما:

فروشگاه حضوری :تهران، شهرک غرب ، مرکز تجاری اپال ، طبقه ۶ ، واحد ۶۲۶

لوکیشن 

کارخانه و انبار مرکزی : اتوبان شهید چراغی

تلفن تماس : ۰۲۱۹۱۰۳۵۸۲۴

اینستاگرام :

sherafit_

 

داستان شرافیت

همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دوستداران ورزش در کشور ما تهیه لوازم بدنسازی و ورزشی مناسب و با کیفیت است و در این میان لباس ورزشی از جایگاه بالاتری برخوردار است. اهمیت استفاده از نوع مرغوب این لوازم ورزشی به قدری بالاست که می‌توان گفت که دارای رابطه مستقیم با تاثیر ورزش بر بدن شماست. در هنگامی که از تجهیزات ورزشی و یا لباس ورزشی بی کیفیت استفاده کنید علاوه بر اینکه کیفیت ورزش شما پایین می‌آید، ممکن است برای سلامتی شما نیز خطر ساز باشد.

همینطور مشکل دیگری که بسیاری از ورزشکاران خصوصا فعالان حوضه بدنسازی و گرایش‌های مربوطه با آن رو به رو هستند کمبود تنوع ست‌های ورزشی و کیفیت پایین آنها است.

تمامی اینها دست به دست هم داده تا برند لباس ورزشی شرافیت از سال ۱۳۹۶ تولید انواع لباس ورزشی زنانه و مردانه و تجهیزات تخصصی بدنسازی را با هدف رشد و افزایش کیفیت سطح تولید داخل و همینطور ارائه محصولات با کیفیت و متنوع به ورزشکاران عزیز کشورمان شروع کند و هر روز گامی رو به جلو برای تحقق این اهداف بردارد.

 

محصولات ورزشی شرافیت در چهار دسته کلی تولید می‌گردند که عبارت است از:

لباس‌های ورزشی شرافیت

لباس ورزشی شرافیت

لباس‌های مردانه برند ورزشی شرافیت شامل:

و لباس‌های زنانه برند ورزشی شرافیت شامل موارد زیر می شود:

لوازم بدنسازی شرافیت 

علاوه بر لباس‌های اسپرت، لباس‌ها و تجهیزات جانبی حرفه بدنسازی از دیگر تولیدات ماست که شامل شلوارک بدنسازی، هودی بدنسازی، تیشرت بدنسازی، رکابی بدنسازی، کمربند بدنسازی، ساک ورزشی، آرم بلاستر، چرم لیفت و ریپ لیفت می باشد.

مزایای پوشاک ورزشی شرافیت

کیفیت و قیمت مناسب جزو اولین فاکتورها برای تهیه هر محصولی به شمار می‌روند. برند ورزشی شرافیت مفتخر است اعلام کنـد که برای ساخت محصولاتش از با کیفیت‌ترین انواع پارچه و همینطور نخ استفاده کرده و این موضوع زمانی پر رنگ‌تر می‌شود که مواد اولیه با کیفیت توسط نیروهای متخصص و با تجربه تولیدی ورزشی شرافیت به صورت دقیق و منظم دوخته و آماده مصرف بشود. علاوه بر همه اینها شما با تهیه محصولات ما از تولید داخل و اشتغال زایی حمایت کرده و باعث افزایش روز افزون تنوع و کیفیت محصولات ورزشی ما می‌شوید.

 

همچنین تمامی سایزبندی ها برای ورزشکاران زن و مرد فراهم بوده و تنوع رنگ بندی و مدل‌ها بسیار بالا و به روز می‌باشد . فقط کافیست اندازه و سایز خود را به صورت دقیق داشته باشید و سپس به انتخاب محصول مورد نظر بپردازید و از استفاده از آن لذت ببرید.

خرید از سایت شرافیت

تنها کاری که برای خرید محصولات برند ورزشی شرافیت باید انجام دهیـد مراجعه به بخش فروشگاه در سایت شرافیت ، بررسی محصولات ما در انواع رنگ، سایز و مدل است. سپس محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا شرافیت سریع‌تر از تمام فروشگاه‌های مشابه این محصول را برای شما ارسال کنـــد.

کلام پایانی

تمام دغدغه ما در تولیدی برند شرافیت تنها و تنها افزایش کیفیت ورزش در میان مردم عزیز کشورمان و تولید محصولاتی با کیفیت و در شان ایران و ایرانیست  و به شما اطمینان می‌دهیم که ما روی کیفیت و کاربردی بودن تمام محصولاتمان نظارت کامل داشته و همه آنها را با تاییدیه اصالت روانه بازار خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب